×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
پیش‌بینی ایجاد ۲۳۰ صندوق اخذ رأی برای انتخابات ۱۱ اسفند در بوشهر

به گزارش چغادک نیوز، صالح رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر از تشکیل کمیته‌های تخصصی هشت‌گانه در ستاد انتخابات بوشهر خبر داد و اظهار داشت: ستاد انتخابات در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم فعال و در این راستا کمیته‌های تخصصی در ۸ بخش راه‌اندازی شده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بوشهر با اشاره به ایجاد زیرساخت‌ها و برنامه‌های لازم برای انتخابات ۱۱ اسفند خاطرنشان کرد: در این زمینه مسئولان کمیته‌های انتخابات بوشهر و احکام اعضای ستاد انتخابات بوشهر تعیین شده است.

وی برگزاری جلسات و آموزش‌های لازم برای دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: این حوزه انتخابات، شامل شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم و بخش‌های خارگ و چغادک است که برای حل مشکلات آنها نیازسنجی و نقاط دارای مشکل زیرساختی از جمله ارتباط تلفنی شناسایی شده است.

فرماندار بوشهر از تعیین بالگرد برای نقاط مختلف در انتقال صندوق و ارائه خدمات لازم خبر داد و بیان کرد: بسترهای لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حضور حداکثری مردم فراهم می‌شود.

رحیمی با اشاره به پیش‌بینی ۲۳۰ صندوق اخذ رأی در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم گفت: تلاش می‌شود تعداد شعبه اخذ رأی در بوشهر نسبت به انتخابات گذشته اضافه نشود ولی در محلات جنوبی شهر بوشهر به سبب وجود برخی مشکلات با هماهنگی شورای نگهبان در استان بوشهر اضافه شدن شعبه و صندوق‌های اخذ رأی در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی شعبه و صندوق‌های اخذ رأی در مساجد، حسینیه‌ها، مدارس، سالن‌ها و نقاط دیگر در دستور کار قرار دارد.

رئیس ستاد انتخابات بوشهر با اشاره به پیش‌بینی راه‌اندازی ۱۲۴ صندوق و اخذ رأی در شهر بوشهر گفت: در این راستا در خارگ ۱۱ شعبه، گناوه ۵۶ ،  دیلم ۲۵ ، بندر ریگ ۱۵ و بندر امام حسن علیه‌السلام ۷ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده است.

رحیمی بیان کرد: الکترونیکی برگزار شدن انتخابات ۱۱ اسفند در دستور کار قرار دارد و زیرساخت‌های آن فراهم می‌شود.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false