×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چهارشنبه های انتخاباتی ۲۴_۰۳_۱۴۰۲

چغادک نیوز: شنیده ها حکایت از آن دارد؛ ماشااله احمدی با ۲۸سال سابقه مدیریت در استان که حضور خود را در انتخابات حوزه بوشهر گناوه و دیلم نهایی کرده است، تاکنون نشست‌های حضوری بسیاری را با بزرگان و چهره های سیاسی برگزار کرده که تعداد آن در شهرستان بوشهر حدود ۱۰۰ جلسه، گناوه ۵۰ و دیلم بیش از ۲۵ نشست برآورد شده است تا نام وی را به عنوان پیشتاز سایر رقبا و یکی از امیدهای ورود به بهارستان در استان صدا زنند.

 

حسین بی باک کاندیدای حوزه دشتستان هر چند سعی کرده است بدون حاشیه و در سکوت کار انتخاباتی اش را پیش ببرد؛ ولی استقبال به سمت او تا به امروز قابل توجه بوده و از جمله مواردی که به وی در انتخابات کمک می کند حضور او در فرمانداری دشتستان و اشراف به فضای شهرستان است، این کاندیدای بی سر و صدا که تلاش دارد چراغ خاموش کارهای خود را پیش ببرد از طایفه گیسکانی های برازجان است که همیشه یکی از وزنه های سنگین انتخابات بشمار می روند، با وزن کشی کاندیداهای جدید در دشتستان باید منتظر انتخاباتی جدی و رقابتی در این شهرستان بود.

 

اولین نشست هم‌اندیشی پیرامون مشارکت حداکثری در انتخابات با حضور اصحاب رسانه استان بوشهر در روزهای گذشته با مدیرکل سیاسی و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر برگزار شد و طی آن مصوب شد، کارگروهی متشکل از رسانه‌های علاقمند به فعالیت در حوزه انتخابات در ذیل کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان شکل گرفته و به صورت منظم جلسات آن برگزار شود.

 

شنیده می‌شود، شیخ موسی احمدی کاندیدای حوزه جنوب استان در حالیکه از حضور مجدد خود در بهارستان مطمئن است، راهی حج تمتع شده و همشهری وی سید حسن حسینی فرصت را مغتنم شمرده و میدان‌دار تبلیغات و برگزاری جلسات متعدد با بزرگان حوزه جنوب استان می باشد و حتی با حضور در مراسم رحلت حضرت امام(ره) در تهران با مردم ۴ شهرستان دیدار و گفتگو کرده است.

یونس زارعی رئیس دفتر حامیان ولایت استان بوشهر در گفتگو چغادک نیوز از رصد کاندیداهای انتخابات مجلس خبر داده و اعلام کرد: کاندیداهای مدنظر ما جهت تعیین لیست نهایی حمایتی در ۴حوزه انتخابیه؛ باید ولایی، انقلابی و جهادی باشند تا در لیست قرار گیرند.

 

در اقدامی بی‌سابقه و بر خلاف ادوار گذشته، در راستای ایجاد شور و نشاط و هم افزایی بیشتر انتخاباتی در استان، مجموعه معاونت سیاسی استانداری بوشهر نشست های متعددی را با صدا و سیما، رسانه ها، احزاب، گروه ها و جوانان برگزار کرد و به صورت روتین این نشست ها در حال برگزاری می باشد.

 

مراسم تحلیف کارآموزان وکالت پایه یک دادگستری، روز های اخیر با حضور دو کاندیدای احتمالی در یکی از تالارهای شهر بوشهر برگزار شد و کاندیدای حوزه دشتی و تنگستان در این مراسم اقدام به سخنرانی کرده است.

 

در راستای ایجاد شور و نشاط در انتخابات نشستی با حضور ۱۰ حزب اصلاح طلب و اصولگرا در استانداری بوشهر برگزار شد و مقرر شد، خانه احزاب فعالیت خود را مجدداً از سر گرفته و با سازگاری بهتر حرکت نماید.

 

تنها کاندیدای پایه ثابت نماز جمعه در حوزه دشتی و تنگستان، روز جمعه گذشته با حضور در دفتر امام جمعه خورموج، با حجت الاسلام زاهد دوست دیدار و گفت‌وگو کرده است.

سهراب انبارکی کاندیدای حوزه دشتی و تنگستان در روزهای اخیر طی پیامی خطاب به یکی از نمایندگان مجلس، به تصویر کشیدن چهره مستضعفان را از سوی او محکوم کرده و با استناد به بندهای قانونی وی را مستوجب حدود یک سال زندانی و پرداخت وجه نقد دانسته و هشدار داده است در صورت تکرار اسامی مسئولین خطاکار را منتشر خواهد کرد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false