×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چهارشنبه های انتخاباتی ۱۴۰۲/۰۲/۲۰

براساس شنیده‌ها؛ تعداد کاندیداهای احتمالی در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم ۳۳ نفر، حوزه دشتستان ۲۳ نفر، حوزه دشتی و تنگستان ۳۸ نفر و جنوب استان ۳۷ نفر می‌باشد که در حال رایزنی برای شرکت در انتخابات بهارستان دوازدهم می باشند.

گفته می شود؛ ۱۷ اردیبهشت ماه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رسیدگی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس را در دستور کار قرار داده اند که برای انتخابات دوره دوازدهم مجلس کارایی نداشته و این اصلاحات در سیزدهمین دوره انتخابات لحاظ خواهد شد.

بر اساس جدول انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، داوطلبان این دوره می بایستی از تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۹ لغایت ۱۴۰۲/۰۳/۲۵ استعفای خود را به نهادهای مربوطه اعلام دارند و ثبت نام از کاندیداها نیز از ۱۴۰۲/۰۹/۱۹لغایت ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ انجام شده و انتخابات مجلس و شورای نگهبان نیز به صورت همزمان ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ برگزار خواهد شد.

شنیده ها حکایت از آن دارد؛ آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری و آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت خواهند کرد که هم اکنون نام و تصویر آنها در فضای مجازی نیز بیشتر از قبل دیده می شود.

شنیده ها حکایت از آن دارد؛ شورای وحدت استان بوشهر از احزاب سیاسی اصولگرایان، هم اکنون در حال رصد کاندیداهای احتمالی مجلس می باشد و قرار است به صورت مستقل عمل نموده و احتمالاً اینبار در کنار شورای ائتلاف نیروهای مردم استان قرار نگرفته و لیست واحدی را ارائه دهند.

نصرالله شفیعی دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر اعلام کرد: شورای ائتلاف فراگیر ترین و گسترده ترین حزب در کشور بوده و شورای وحدت در زمان ریاست جمهوری شکل گرفته است که از کم و کیف آن اطلاعی ندارم و ممکن است در انتخابات مجلس استان لیست مجزایی داشته باشیم ولی احتمال آنکه با این شورا در چند حوزه کاندیدای مشترکی داشته باشیم نیز متصور است.

شنیده می‌شود؛ حزبی تحت عنوان شبکه متخصصان با حضور فعالین سیاسی اصلاح‌طلب نواندیش و متخصص، جهت فعالیت در انتخابات مجلس در سطح کشور بزودی راه اندازی می شود که با تلاش های دو فعال سیاسی بوشهری در حال راه اندازی بوده و خضر خلیلی رئیس خانه احزاب استان بوشهر نیز در راس آن به عنوان شورای مرکزی قرار دارد.

گفته و شنیده می شود؛ کاندیداهای احتمالی حوزه های مختلف در استان بوشهر فعالیت خود را به صورت گسترده از ابتدایی ماه مبارک رمضان آغاز کرده و نشست های خود را در قالب افطاری انتخاباتی برگزار کرده اند و یکی از این کاندیداها نیز ضمن برگزاری این ضیافت، در حضور مسولین اقدام به توزیع کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی به میهمانان کرده است.

یکی از نکات مهم و جالب این روزهای انتخابات استان بوشهر، راه‌اندازی گروه‌ها، کانال‌ها و پیج‌های اطلاع رسانی می باشد که نسبت به سال قبل در حال افزایش بوده و پشت پرده آن نیز حمایت از کاندیدا و یا جریان خاصی است.

گفته و شنیده می‌شود؛ در اردوگاه اصلاح طلبان قرار است جریانهای ائتلافی جدیدی شکل گیرد و حجت الاسلام حسن روحانی نیز با حضور در کارزار انتخابات محوریت هدایت اصلاح‌طلبان را بر عهده گرفته و در استان‌ها از جمله بوشهر نیز اقدام به حمایت از کاندیداهای خاصی نماید.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false