×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
امام جمعه چغادک: در انتصابات باید تخصص، تعهد و مردمی بودن افراد ملاک انتخاب باشد

به گزارش چغادک نیوز: چند وقتی است در فضای مجازی و محافل شهر چغادک موضوع بکارگیری یکی از اعضای شورای پنجم شهر چغادک به شهرداری این شهر با واکنش های بسیاری از سوی شهروندان مواجه شده و مردم به طرق مختلف نارضایتی خود را از این امر اعلام داشته و تماس های مکرری با امام جمعه چغادک و مسولین و متولیان امر داشته تا جلوی این بی عدالتی و تبعیض را بگیرند.

مردم معتقد هستند این جابجایی سیاسی بوده و بجای داشتن برکات، موجبات لطمات زیادی به شهر شده و باعث افزایش اختلافات و تنش ها در شورا و شهرداری می شود.

گفته می شود امام جمعه چغادک، دو عضو شورای اسلامی و معتمدین این شهر نیز با این اقدام شهردار مخالف بوده و نسبت به آن واکنش های زیادی داشته اند و شهردار نیز در عین حال ضمن بی توجهی به نظرات امام جمعه، شورا و مردم بر تصمیم خود پافشاری نموده و بر توافق خود با این عضو سابق شورا اصرار دارد و اعلام نموده است قول داده ام این کار صورت پذیرد.

در این راستا پایگاه فضای مجازی نماز جمعه چغادک نوشت: حجت الاسلام خدری در خطبه های نماز جمعه این هفته چغادک با اشاره به ملاک های انتصابات، بیان داشت: در انتصابات جدید، باید تخصص، تعهد و مردمی بودن افراد ملاک انتخاب باشد.

امام جمعه چغادک همچنین نسبت به تلاش برخی افراد مبنی بر انتصاب فردی بی تجربه در بخشداری چغادک واکنش نشان داد و افزود: از مسؤلین ارجمند استانی و شهرستانی با توجه به دغدغه های مردم انتظار داریم که افرادی را برای معاونتها و فرمانداریها و بخشداریها به کار بگمارند که جهادی باشند و مردمی، دارای تعهد، تخصص و کار بلد باشند و پاکدست و به فکر منافع و مصلحت مردم و انقلاب باشند، مانند ریاست محترم جمهور که مردمی بودن خود را در عمل نشان داده است و حضور او در میدان و در میان مردم، باعث دلگرمی و امیدواری مردم شده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false