×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
یک جوان بوشهری معاون وزیر راه و شهرسازی می‌شود

به گزارش چغادک نیوز: شنیده‌های محافل سیاسی کشور حاکی از آن است که انتصاب سید علی موسوی گمارانی به عنوان گزینۀ جدی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور نهایی شده است.

در همین راستا، نام سید علی موسوی گمارونی در سامانۀ نظرسنجی عمومیِ دولت سیزدهم جهت کسب رای اعتماد مردمی برای سکان‌داری سازمان بنادر و دریانوردی مطرح شده و تاکنون بیشترین آراء را به خود اختصاص داده است .

موسوی گمارونی که از خانوادۀ سادات با کرامت خطهٔ جنوب است، طی یک نظرسنجی عمومی که از سوی دولت منتخب حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی انجام می شود، در کنار مدعیان قدرتمند تصدی این جایگاه مهم قرار گرفته، اما به پشتوانۀ حمایت گستردۀ مردم جنوب، محبوبیت زائدالوصف و تخصص‌های لازم و مرتبط با این جایگاه مهم که موسوی گمارونی از همۀ آن‌ها برخوردار است و همچنین اقدامات ارزشمندی که در دفاع از لنج داران، دریانوردان، مرزنشینان و ساحل‌نشینان شریف خطۀ جنوب به ثمر رسانیده، باعث شده است که نام وی به عنوان گزینۀ جدی ریاست عالیۀ صنعت دریانوردی کشور و معاون وزیر در دولت جدید، مطرح شده و مورد حمایت جدی واقع شود.

از همین رو شایسته است که مردم شریف و همیشه در صحنۀ خطۀ سرافراز جنوب، در این نظرسنجی شرکت نموده و به این سید بزرگوار که جوانی خود را مصروف اعتلای دریانوردی کشور و احقاق حقوق ساحل‌نشینان جنوب کرده است، رأی اعتماد دهند تا با آبادانی هرچه بیشتر سواحل زیبای جنوب و ایجاد رونق اقتصادی در صنعت دریانوردی، موجبات پیشرفت و توسعه کشور فراهم شود.

شایان ذکر است؛ سید علی موسوی گمارونی که ریاست اتحادیه لنج‌داران و حمل و نقل دریایی استان بوشهر را عهده دار بوده است، به عنوان یکی از نخبگان و متخصصین مطرح امور دریایی در سطح کشور بشمار می رود و بخشی از مدارج تخصصی وی نیز بدین شرح می باشد؛

۱. اخذ گواهینامه مدیریت و رهبری از ارزیابان کیفیت خاورمیانه AGS از کشور آمریکا
۲. اخذ گواهینامه از طرف انجمن توسعه و بهبود کیفیت صنایع ایران از طرف احد ذوالرحمی رئیس انجمن توسعه و بهبود کیفیت صنایع ایران
۳. اخذ گواهینامه مدیریت هوش اقتصادی از همکاری اقتصادی آسیا و اروپا
۴. اخذ مدال افتخار از طرف ارزیابان کیفیت خاورمیانه AKK
۵. اخذ گواهینامه مدیریت و رهبری از آکادمی بین المللی نوبل آلمان اخذ تندیس دکترین نوین درکیفیت رهبری بنگاه های اقتصادی
۶. اخذ تندیس دکترین نوین در کیفیت رهبری بنگاه های اقتصادی
۷. اخذ گواهینامه مدیریت و رهبری از آکادمی بین المللی ارزیابان کیفیت خاورمیانه AGS از کشور آمریکا
۸ .کارشناسی خدمات بازرگانی بین المللی.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false