×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نفرات برتر مسابقات پومسه غیرحضوری جام فجر استان بوشهر مشخص شد

به گزارش چغادک نیوز، روابط عمومی هیات تکواندو استان بوشهر خبرداد: مراسم اختتامیه و اهدای جوائز مسابقات پومسه غیرحضوری جام فجر جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ به میزبانی باشگاه ستارگان جنوب بندر محمد عامری
با حضور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تنگستان، رئیس و اعضای شورای اسلامی بندر محمد عامری برگزار شد.

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر در این آئین ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز چهل و دومین پیروزی شکوه مند انقلاب اسلامی ایران گفت: در این مسابقات ۶۵ پومسه رو از برترین های استان در ۵ رده سنی آقایان و بانوان بصورت غیر حضوری شرکت داشتند.

سیدجلال مردانی افزود : این مسابقات با توجه به شیوع کرونا و ترویج فرهنگ ورزش و نقش آن در سلامتی با اولویت تمرکز زدایی و توجه به گسترش این ورزش زیبای المپیکی تکواندو در همه شهرها و روستا های استان برنامه ریزی شده تا بتوانم با ایجاد انگیزه جهت پرداختن به ورزش حتی در منزل گامی مهم در افزایش روحیه ورزشکاران و مربیان برداریم.

وی عنوان کرد:: در زمان شیوع کرونا و تعطیلی باشگاه با برنامه ریزی انجام شده مربیان به صورت مجازی به برقراری کلاسهای آموزشی اقدام کردند و نشان دادند ورزش و اهتمام به سلامت تعطیل شدنی نیست و فقط با تغییر روشها می توان به فعالیتهای مختلف ورزشی و شغلی پرداخت.

مردانی خاطر نشان کرد: با برنامه ریزهای انجام شده و ایجاد کمیته های تخصصی امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افتخارآفرینی بیشترتکواندوکاران استان در رویدادهای گوناگون ملی و بین المللی باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تنگستان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از برنامه ریزی و توجه ویژه هیات تکواندو استان به موضوع ترویج این رشته در اقصی نقاط استان پرداخت و گفت : ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی، در زندگی امروز دارد و رمز سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

فاطمه جعفریان افزود: نگاه ما به تکواندو ویژه بوده و جای تقدیر ویژه دارد جوانی همچون عابد دریانورد از مربیان خوب این رشته در روستای بندرمحمد عامری با انگیزه بسیار و جلب مشارکت های مردمی و حامیان مالی، میزبانی این مسابقات بزرگ و زیبا را فراهم آورده اند.

رئیس سابق هیات تکواندو استان هم ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس جدید هیات و مجموعه بزرگ خانواده تکواندو، به تشریح فعالیت های گذشته پرداخت و گفت : استان بوشهر یکی از استان های موفق در رده پایه می باشد و بیشتر قهرمانان ما در کشور در رده نونهالان و نوجوانان بوده اند.

رضا کشتکار افزود: امیدوارم مجموعه جوان هیات تکواندو با استفاده از تجربیات بزرگان و پیشکسوتان بتواند افتخاراتی بیش از پیش برای ورزش استان و کشور رقم زنند.

در ادامه مدیر روابط عمومی هیات تکواندو استان بوشهر بیان کرد: با توجه به فرمایشات مقام عظمای ولایت، وظیفه اصلى دولت و مسؤلان ورزش کشور این است که اشتیاق به ورزش، روح و اخلاق ورزشکارى و ورزش‌خواهى را در مردم زنده کنند.

مهدی ملاح زاده با ابراز گلایه از مسولین در پی بی توجهی به ورزش تکواندو در استان، خاطر نشان کرد: از مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین سازمان ها و نهادهای مربوطه عاجزانه تقاضا دارم، همواره ورزشهایی همچون تکواندو که نادیده گرفته شده، بودجه ای برای آنها در نظر گرفته نمی شوند و با هزینه شخصی و کمک اسپانسر برگزار می شود را مورد حمایت قرار دهند.

وی افزود: مسولین و متولیان امر همانگونه که کمکهای مالی خودشان را از نورچشمی هایشان مثل فوتبال دریغ نکرده اند و همواره مورد حمایت قرار می دهند، نیم نگاهی هم به رشته تکواندو که مدال آورترین ورزش المپیکی کشور است داشته باشند تا شاهد پویایی و شکوفایی هرچه بیشتر تکواندو در سطح استان باشیم و انشالله در آینده قهرمانان بیشتری را به جامعه تکواندو کشور و بین اللملی معرفی کنیم و شاهد بیشتر شدن شور و نشاط اجتماعی در بین اهالی ورزش باشیم.

دراین مسابقات ضمن اهدای لوح و مدال به نفراول مبلغ ۵میلیون ریال، نفردوم ۲ونیم میلیون ریال و نفر سوم یک میلیون ریال اهداء شده و از عابد دریانورد مربی و سرپرست باشگاه ستارگان جنوب بندرمحمد عامری که حامی مالی این مسابقات بود نیز تقدیر به عمل آمد.

اسامی مدال آوران این دوره از رقابت ها بدین شرح می باشد؛

در بخش آقایان :

رده سنی زیر ١٢ سال

۱- پرهام زارعی ( باشگاه فرهنگ)
۲- ماهان شفیع پوری (باشگاه ساعی)
۳- سید امیر مهدی سید مردانی (باشگاه ساعی)

رده سنی ١٢-١۴ سال

۱- علی پرویزی ( باشگاه نادری)
۲- علی دشتی (باشگاه کسرا)
۳- محمد جواد بیاتی (باشگاه ساعی)

رده سنی ١۵-١٧ سال

۱- احسان یونسی ( باشگاه نادری)
۲- عارف عرفان پور (باشگاه عقاب هوایی)
۳- حسین احمد زاده ( باشگاه ساعی)

رده سنی ١٨-٣٠ سال

۱- محمد هادی نجف پور (باشگاه ساعی)
۲- علیرضا ملکی ( باشگاه کسرا)
۳- سید امیر محمد حسینی (باشگاه ساعی)

رده سنی بالای ٣٠ سال

۱-سید محمد امین فرهی ( باشگاه نادری)
۲- امین شریفی ( باشگاه نادری)
۳- سید عباس مهیمنی موسوی ( باشگاه نادری)

در بخش بانوان :

رده سنی زیر ١٢ سال

۱- ستایش کاظمی ( باشگاه نادری)
۲- رها ابراهیمی ( باشگاه نادری)
۳- فاطمه زهرا وراوی( باشگاه نادری)

رده سنی ١٢-١۴ سال

۱- هستی بختیاری ( باشگاه نادری)
۲- دلارام اسحقی پور ( باشگاه نادری)
۳- عاطفه ملکی ( باشگاه نادری)

رده سنی ١۵-١٧ سال

۱- روژنیا رمضانی (باشگاه ولیعصر برازجان)
۲- سیده فاطمه موسوی ( باشگاه نادری)
۳- مبینا دهقانی( باشگاه نادری)

رده سنی ١٨-٣٠ سال

۱- فرناز اله ستا ( باشگاه نادری)
۲- سمانه رستمی ( باشگاه نادری)
۳- مائده صداقت ( باشگاه ولیعصر برازجان)

رده سنی بالای ٣٠ سال

۱- مژده علیزاده شیرازی ( باشگاه سروش)
۲- سکینه بختیاری آزاد ( باشگاه نادری)
۳- اکرم غلامی (باشگاه نادری)

برترین ها ی این دوره از مسابقات:

فنی ترین بازیکن پومسه در بخش آقایان : احسان یونسی

فنی ترین بازیکن پومسه در بخش بانوان : فرناز اله ستا

داور نمونه مسابقات پومسه در بخش آقایان : سید فرزان فرهی

داور نمونه مسابقات پومسه در بخش بانوان : مریم بهروزی

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false