×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
false
true
درخواست برخی مدیران شهری تهران برای ناتمام ماندن پروژه‌ها

به گزارش چغادک نیوز، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در صحن امروز شورا در تذکری به حناچی به دلیل عدم تخصیص نقدینگی برای کسری بلیت اعتباری مترو و اتوبوس اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های متعدد برای کاهش تبعات ویروس کرونا بر حمل و نقل عمومی با معاونت برنامه‌ریزی شهرداری گفت‌وگوهایی انجام دادیم تا اصلاحیه‌ای در بودجه سال ۹۹ در زمینه مابهالتفاوت بلیت مترو و اتوبوس انجام گیرد.

وی گفت: شرکت مترو حداقل ۲۲۰۰ میلیارد و اتوبوسرانی ۱۲۰۰ میلیارد کسری دارد و این موضوع سبب عدم پاسخگویی به برخی از مطالبات در این دو ناوگان شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: به حناچی در این زمینه تذکر می‌دهم و باید هر چه سریع‌تر اقدامی عاجل جهت اصلاحیه بودجه سال ۹۹ انجام گیرد.

علیخانی همچنین در زمینه پروژه پایانی جدید شرق به حناچی تذکر داد و گفت: علیرغم برگزاری جلسات متعدد تا کنون جهت تکمیلی فاز یک پروژه جدید شرق اقدامی انجام نگرفته و در تخصیص اعتبار لازم تا پایان دوره پنجم مدیریت شهری اقدامی نشده است.

وی گفت: مدیران ارشد شهرداری در مورد ادامه این پروژه یا رها کردن آن اختلاف نظر دارند در حالی که تکمیل این پروژه افزایش رشد و استانداردهای شهری را در شرق تهران سبب خواهد شد و حناچی هر چه زودتر باید جهت ادامه عملیات اجرایی این پروژه اقدامات لازم را انجام دهد./فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false