×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
false
true
بوشهر برای میزبانی رویدادهای بین‌المللی والیبال نیازمند حمایت است

به گزارش چغادک نیوز، عادل کشاورز روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این استان بتازگی رقابت‌‎های تور ملی ۲ ستاره والیبال ساحلی کشور را در شهرهای بوشهر و گناوه میزبانی کرد که با رضایت حداکثری شرکت‎ کنندگان همراه شد.

وی بیان کرد: این دوره از رقابت‌‏ها دستاوردهای بسیار خوبی برای استان بوشهر داشت زیرا با حضور مربی تیم ملی والیبال ساحلی کلاس آموزشی این رشته در این استان برگزار شد.

کشاورز ادامه داد: در بحث زیرساختی پیگیری لازم برای احیای زمین والیبال ساحلی شهرداری بوشهر انجام شد که تحقق این مهم گامی بسیار ارزشمند در راستای رونق والیبال ساحلی این استان است.

وی افزود: در استان بوشهر ظرفیت‌‏های خوبی در زمینه والیبال وجود دارد که شکوفایی آنها این استان را تبدیل به یک قطب والیبال خواهد کرد.

کشاورز یادآور شد: در این زمینه جمع آوری بانک اطلاعاتی مربیان و داوران والیبال سالنی و ساحلی استان آغاز شده‌است که در ترسیم چشم انداز مطلوب در رشته والیبال نقش بسزایی ایفا می‎‌کند.

وی عنوان کرد: استان بوشهر سال گذشته در رشته والیبال حدود ۹ هزار بیمه شده داشت که شیوع کرونا این شمار را به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر کاهش داده‌است.

کشاورز عنوان کرد: شمار باشگاه‌‍ ‎های فعال استان بوشهر در رشته والیبال ۴۹ باشگاه فعال است.

وی ادامه داد: در دور جدید فعالیت هیات والیبال استان بوشهر انتخاب و گزینش افراد متخصص با سوابق ورزشی، اجرایی و مدیریتی و تحصیلات عالی در پست‌های کلیدی محقق و در این زمینه کمیته‌های استان متشکل از افراد صاحب نظر و متخصص سه تا پنج نفره (آقایان و بانوان) تشکیل شده‌است.

کشاورز اظهار داشت: تجلیل از شماری از پیشکسوتان، کادر درمان استان بوشهر، برگزاری وبینار آموزشی تغذیه، اعزام دو تیم والیبال ساحلی به مسابقات قهرمانی کشور، میزبانی دو دوره مربیگری ساحلی بانوان درجه ۲ در شهرستان بوشهر، اعزام سه داور بانوی استان در کلاس بازآموزی داوری ساحلی کشور، تصویب پروتکل بهداشتی و ابلاغ به باشگاه‌ها و روسای شهرستان‌ها برای بازگشایی سالن‌های ورزشی از جمله اقدام‌های صورت گرفته برای سال جاری است.

وی با قدردانی از فعالیت‌های هیات‌های والیبال استان در دوره‌های گذشته افزود: از جمله برنامه‎‌های در دستور کار هیات کنونی نیز می‎‌توان به پیگیری برای دریافت مجوزهای برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری درجه ۳ (آقایان و بانوان)، کلاس های ارتقای مربیگری و داوری درجه ۲ (آقایان و بانوان) کلاس‌های آموزشی تخصصی والیبال، برنامه‌ریزی و جذب حامی مالی برای شرکت تیم‌های بانوان و آقایان در لیگ‌های معتبر کشوری(سالنی و ساحلی)، فعال کردن باشگاه‌های غیر فعال و احیای باشگاه‌های ریشه دار، میزبانی اردوهای تیم‌های ملی سالنی و ساحلی (آقایان و بانوان) اشاره کرد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false