×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دهمین شب از مراسم دهه فجر با حضور بازیگر فیلم مستند زنان محله برگزار شد

به گزارش چغادک نیوز: دهمین شب از مراسم دهه فجر برای اولین بار در سطح استان بوشهر بصورت مجازی بر بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام در هتل درسا شهر بوشهر با حضور امیر خشنود از مهندسین شرکت پولادین پارسه سبز پارک علم و فن آوری و حکیمه زنده بودی بازیگر فیلم مستند زنان محله برگزار شد.

در این برنامه امیر خشنود با اعلام اینکه اپلیکیشن پلاک را راه اندازی کرده است، اظهار داشت: این اپلیکیشن در سال ۹۶ با هدف راهنمایی شهری و گردشگری راه اندازی شده است و تا کنون با حدود ۶۹۰۰لوکیشن حدود ۷ هزار کاربر را به خود جذب نموده است.

وی افزود: ما جمعی از جوانان استان بوشهر با راه اندازی این برنامه توانستیم گردش مالی شرکت را در سه ماه به حدود ۵۰۰ میلون تومان برسانیم و در نظر داریم این برنامه از گستره استان بوشهر به حوزه بین المللی تغییرسوق دهیم.

حکیمه زنده بودی بازیگر فیلم مستند زنان محله که به کارگردانی صادق رسولی از هنرمندان و کارگردانان بنام استان و کشور در روزهای اخیر در استان اکران شد نیز در این برنامه ضمن گرامیداشت دهه فجر، هدف از اجرای این کار که با استقبال گسترده ای مواجه شده است را انعکاس گوشه ای از مشکلات زنان روستا، محدودیت های موجود و عشق و علاقه زنان به وطن خود وتلاش جهت اعتلای آن عنوان کرد.

گفتنی است : برنامه دهه فجر  ۱۱ الی ۲۲ بهمن ماه بصورت زنده هر شب راس ساعت ۲۰/۳۰ در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام به آدرس ۸tagtv@ و dorsa.tourism@   منتشر می شود.

لازم به ذکر است: جهت برگزاری هر چه بهتر این برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، انجمن موسیقی استان بوشهر، شرکت مخابرات استان بوشهر، بیمه دانا نمایندگی حفظ اله کد ۸۷۹۵شهر بوشهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، مجتمع اقامتی، گردشگری، تفریحی درسا شهر بوشهر، مجتمع تجاری، تفریحی ققنوس شهر دلوار، پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز و شبکه اینترنتی هشتگ تی وی مشارکت داشته اند./انتهای پیام

   

false
true
false
true
  1. ناشناس

    درود برشما 🌷🌷

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false