×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۴۴۰ میلیارد ریال به حساب دهیاری‌های شهرستان تنگستان واریز شد

به گزارش چغادک نیوز؛ عبدالحسن رفیعی‌پور صبح چهارشنبه در مراسم تجلیل از دهیاران بخش مرکزی تنگستان اظهار داشت: دهیاران نقش مهمی را در رفع مشکلات روستاها و تلاش برای توسعه زیرساخت‌های روستایی دارند.

وی با اشاره به اینکه محرومیت زدایی و توسعه روستایی از اهداف مهم دولت در شهرستان تنگستان بوده است اضافه کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و اجرای پروژه‌ها شاهد تغییر و تحولات خوبی در روستاها هستیم.

فرماندار تنگستان افزود: امروز شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد توسط دهیاران در روستاها بوده و این خدمات ارزشمند باعث ماندگاری مردم در روستاها شده است.

رفیعی پور بیان داشت: در حوزه ورزش و احداث زمین‌های چمن مصنوعی، بوستان‌های امید، آسفالت معابر، حوزه بهداشت و درمان، اشتغال روستایی، آب و گاز رسانی خدمات این دولت با گذشته قابل مقایسه نمی‌باشد و نقش دهیاران در انجام این خدمات و پروژه‌ها بسیار پررنگ است.

وی تصریح کرد: در سال ۹۸ از محل ارزش افزوده بالغ بر ۴۴۰ میلیارد ریال به حساب دهیاران شهرستان واریز شده و اجرای پروژه‌های عمرانی روستاها از همین اعتبارات و توسط دهیاران انجام شده است.

در این آئین از دهیاران برتر بخش مرکزی (بنه گز، عالی حسینی، بازویی، منصوری جنوبی، احمد آباد، باغک جنوبی و اشکالی) تجلیل شد و از طرف دهیاران و تعاونی دهیاران از فرماندار و بخشدار مرکزی نیز تقدیر شد.

منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false