×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نمی خواهم هزینه های سنگین تبلیغات اولویت و دغدغه اول من باشد/ ستاد من قلوب پاک و مهربان مردم فهیم دیارم است

به گزارش چغادک نیوز: متن بیانیه ارسالی محمد امین وارث کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم به این پایگاه خبری بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم فهیم، ولایتمدار و غیرتمند دیار پرافتخارم حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم

 

پس از حمد و ثنای پروردگار عالم به محضر شما مردم شریف عرضه میدارم که نظر به وضعیت معیشتی و تنگناهای اقتصادی این ایام مردم دیارم ترجیح میدهم که از داشتن ستادهای تبلیغاتی به شیوه گذشته با صرف هزینه های آنچنانی صرف نظر نموده و تنها به معرفی خود و برنامه های مربوطه از طریق فضای مجازی بسنده نمایم چرا که بر این باورم نقطه آغازین همدلی و همراهی با مردم دیارم از همین امروز شروع میشود.

نمیخواهم در صورت توفیق الهی و اعتماد شما مردم، بجای خدمت و پیگیری مطالبات شما خوبان، جبران هزینه های سنگین و غیر متعارف تبلیغات اولویت و دغدغه اول من باشد.

اینجانب معتقدم زین پس ستاد من قلوب پاک و مهربان تک تک شما مردم فهیم دیارم خواهد بود که دل در گرو آبادانی دیار خود دارید.

قویا بر این باورم که زین پس ستاد من افکار و اندیشه ناب و بغض فرو خورده فرهیختگان و دانشگاهیان و اندیشمندان دیارم خواهد بود که شاید تاکنون گوش محرم و شنوایی برای شنیدن حرفهایشان نداشته اند.

ستاد من صندوقچه آمال و آرزوهای به حق جوانان جویای کار و اشتغال خواهد بود که نمی دانند سهم آنان از اشتغال در پارس جنوبی چند درصد است.

ستاد من زین پس سفره آلام بازنشستگان شریف و دردمندی خواهد بود که به هیچ روی درآمد و معیشت امروز آنان با هزینه های جاری این قشر عزیز تناسب ندارد.

زین پس ستاد من فریاد رسای بانوان شایسته و توانمند دیارم خواهد بود که علی رغم شایستگی هایشان سهم چندانی حتی از مدیریت میانی استان ندارند.

و بی تردید ستاد من وجود نازنین ورزشکاران و غرور آفرینان دیارم خواهد بود که همواره دغدغه بودجه و بیمه و معیشت دارند.

من آمده ام

من آمده ام…

تا به حول قوه الهی و دعای خیر شما مردم خونگرم دیارم

“بی زور و زر و تزویر فریاد شما باشم”

آری

من آمده ام تا با لطف و مدد پروردگار و همت و همدلی و عزم پولادین شما مردم فهیم و غیرتمند، طرحی نو در اندازیم تا ان شاالله شاهد مجلسی پویا و کارآمد در تراز نظام اسلامی باشیم.

 

وعده ما دوم اسفند ۹۸

و ما توفیقی الا بالله

محمد امین وارث

نامزد خدمتگذاری به شما مردم نجیب و خونگرم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false