×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ایراندوست رسما حمایت خود را از حسین حیدری در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم اعلام کرد

به گزارش چغادک نیوز: متن ارسالی کیارش ایراندوست جهت اعلام حمایت از حسین حیدری کاندیدای حوزه انتخابیه بوشهر،؛ گناوه و دیلم بدین شرح می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ .سوره رعد آیه ۱۱

در حقیقت ‏خدا حال قومى را تغییر نمى‏ دهد تا آنان حال خود را تغییر دهند

با سلام و عرض ادب خدمت شهروندان گرامی

با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای و به معرض نمایش قرار دادن مردم سالاری که موجبات یاس و ناامیدی دشمنان قسم خورده نظام را فراهم خواهد آورد؛ از این رو در این برهه حساس کشور لازم است بار دیگر مثل همیشه مردم به تکلیف شرعی خود عمل نموده و با حضور و انتخاب آگاهانه زمینه پیشرفت و اعتلای کشور را فراهم سازند.

تدین و اعتقاد نظری و عملی به اسلام، انقلاب، قانون اساسی و خطّ امام، صداقت و صمیمیت با مردم و دلسوزی برای مردم، طرفدار مستضعفین و ضعفا، بهره مندی از فهم و درک سیاسی، بهره مندی از تخصّص، تجربه و کارآمدی، پیگیر مبارزه عملی با فساد، برخورداری از روحیه شجاعت، داشتن قصد خدمت، به جای قصد تصاحب قدرت و اندوختن ثروت و… از جمله معیارهایی است که رهبر معظم انقلاب در انتخاب کاندیدای اصلح بارها بدان تاکید داشته است که مردم نیز باید آن را سرلوحه انتخاب خود قرار دهند.

اینجانب پس از بررسی های فراوان در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم به این نتیجه رسیده ام ؛ جناب آقای حسین حیدری که دارای سوابق متعدد مدیریتی بوده و کارنامه شفافی داشته واز نیروهای مخلص و و پاکدشت نظام و همچنین از چهره های ولایی ، انقلابی و صادق می باشد که رفتار وعملکرد وی نیز با شاخصه های مطرح شده توسط مقام عظمای ولایت همخوانی دارد، فردی اصلح است که مردم شریف می توانند وی را به عنوان خادم خود در خانه ملت بپذیرند.
بنده رسما اعلام می نمایم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم از جناب آقای حسین حیدری حمایت خواهم کرد و از کلیه همباوران و همراهان نیز خواستار همراهی با این انسان شجاع هستم.

کیارش ایراندوست
خادم مردم بوشهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false