×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
رئیس ستاد آیت الله رئیسی در کشور از اسکندر بهروزی در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم حمایت کرد

به گزارش چغادک نیوز،  پس از اعلام حمایت مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ، از نامزدی اسکندر بهروزی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم ،  داود فریدفر رئیس ستاد نخبگان متخصصین آیت الله رئیسی در کشور همزمان با چهل و یکمین سالروز ورود حضرت امام (ره) اعلام حمایت کرد.

متن کامل بیانیه اعلام حمایت رئیس ستاد نخبگان و متخصصین ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در کشور به شرح زیر است:

کمتر از ۲۰ روز به یازدهمین دوره‌ انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده است. اهمیت این دوره به دلیل شرایط خاص جهانی و موقعیت ایران در منطقه و تداوم دشمنی آمریکا و اروپا به دلیل پیشرفت‌های علمی و سیاسی ایران بر کسی پوشیده نیست.

اینجانب ضمن دعوت از آحاد مردم عزیز و شریف ایران و مردم ولایت مدار استان بوشهر برای شرکت گسترده در انتخابات آینده ، نکاتی را در ذیل یادآور می‌شود:

دهه‌ چهارم انقلاب به فضل الهی دهه‌ رشد و بالندگی انقلاب اسلامی و دهه‌ توسعه شتابان کشور به سوی قله‌های پیشرفت و عدالت است.
گفتمان اصولگرایی در اواسط دهه سوم انقلاب به عنوان یک گفتمان مسلط در میان طبقات مختلف مردم به جنبش و نهضت فراگیر تبدیل شد و اصولگرایان با کسب اعتماد عمومی توانستند تصویری از کارآمدی نظام را در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به نمایش بگذارند.
این رویکرد باعث شد ملت ایران مورد حقه و حسد قدرت‌های زورگوی جهان قرار گیرند و با تشدید تحریم‌ها و محدودیت‌ها روبه‌رو شوند، اما مردم غیور ایران قهرمانانه ایستادند و تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کردند و سکویی برای پیشرفت‌های حیرت‌انگیز در قلمرو فناوری‌های نوین پدید آوردند.
موقعیت ایران در منطقه و جهان و جایگاه رفیع ملت ایران در تحولات عمیق ساختاری در ساخت قدرت امروز در دنیا یک واقعیت انکارناپذیر است و ایستادگی ملت در نهایت منجر به تسلیم قدرت‌های جهانی شد و لحن تهدیدات تغییر کرده و می‌خواهند از دریچه گفت‌وگو وارد مذاکره شوند.
امروز منطق جمهوری اسلامی ، یک منطق مطرح در محافل و مجامع جهانی است و این منطق ، آمریکا و رژیم صهیونیستی را از جامعه‌ جهانی منزوی کرده است و غلبه‌ منطق ایرانیان در این مجامع یک امر انکارناپذیر است.

نظام مردم‌سالاری دینی در ایران بیش از سه دهه کارآمدی خود را در اداره کشور نشان داده و در این مدت در برابر همه ناملایمات داخلی و خارجی و دخالت‌های بیگانگان و تهدیدات دشمنان شجاعانه ایستاده است.

رمز ایستادگی مشارکت وسیع مردم در سرنوشت خود و پاسداری از حیات انقلاب و اسلام از طریق حضور موثر و گسترده در انتخابات‌های گوناگون بوده است.

امروز نظام سوسیال دموکراسی و لیبرال دموکراسی غرب با چالش‌های بزرگی روبه‌روست، اما اسلام و انقلاب اسلامی نفوذ خود را هر روز در منطقه و جهان بیشتر نشان می‌دهد.

به همین دلیل انتخابات دوره‌ یازدهم مجلس شورای اسلامی به دلیل چالش‌های سنگین دولت و ملت با استکبار و استبداد جهانی اهمیت فوق‌العاده و ویژه‌ای دارد.
انتخابات آینده‌ یک انتخابات رقابتی، سالم و آزاد است و باید بیشترین حد مشارکت را شاهد باشیم.
نماینده آینده باید با رای بالا انتخاب شود تا بتواند با اقتدار در مجامع جهانی ظاهر شود و حقوق ملت ایران و شما مردم شریف و غیور استان بوشهر را استیفاء کند. او باید رای بالا داشته باشد تا در برابر زورگویان جهان بایستد و فریاد ملت ایران را رساتر در جهان طنین‌انداز کند.
 
همچنین با انتخاب بموقع و هوشمندانه حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان ریاست دستگاه قضا توسط  مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله) فصلی از کارآمدی دلسوزانِ نظام را در قوه‌ قضائیه به تصویر کشید و مردم امیدوار به سلامت نظام شدند.

اینجانب به عنوان خادم همه شما ملت شریف ایران از مدت‌های پیش بررسی کارنامه مجلس دهم و نمایندگان و کاندیدای احتمالی کشور و استان بوشهر را در دستور کار خویش قرار داده ، با بررسی‌های بعمل آمده به این نتیجه رسیدم که عملکرد مجلس دهم در مجموع بسیار ضعیف و قابل دفاع نمیباشد ،
در همین رابطه پس از بررسی های لازم محسوس و نامحسوس در استان بوشهر در نشستی با حضور جمعی از دوستان و و نخبگان ستاد کشور به اتفاق آرا ؛ رای به حمایت از برادر بسیجی و مخلص آقای اسکندر بهروزی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بوشهر، گناوه، دیلم، خارگ داده شد.

اینجانب با حفظ احترام به دیگر نامزدهای مطرح در استان بوشهر انتظار دارم یک رقابت سالم، اخلاقی و جوانمردانه انجام گیرد و نهایتاً هر آن کس که مورد اعتماد قرار گرفت، به دیده‌ احترام نگریسته شود و همگان او را یاری نمائیم.

نماینده آینده باید مطالبات مردم و رهبری را پاسخگو باشد؛ رهبری و مردم انتظار دارند نماینده مجلس باید پایبند به انقلاب و ارزش‌های الهی باشد، رهبری و مردم انتظار دارند نماینده مردم باید با کفایت، شجاع و با نشاط باشد.
مردم و رهبری دوست دارند نماینده خادم ملت باشد و از درد ملت در اقصی‌ نقاط کشور مطلع و برای درمان آن تئوری داشته باشد.
مردم و رهبری می‌خواهند نمایندگانی دلسوز، شجاع و وفادار به این نظام وانقلاب و خون شهدا و محرومان و مستضعفان داشته باشند و با مدیریت قدرتمند و گره‌گشای خود موانع را یکی پس از دیگری از میان بردارد.

مردم و رهبری انتظار دارند که نماینده لحظه‌ای از پرداختن به پیشرفت مملکت و حفظ استقلال کشور فروگذار نکند.

به عنوان خادم مردم که توفیق خدمت به عنوان ریاست ستاد نخبگان و متخصصین انتخاباتی آیت الله رئیسی در کشور را بر عهده داشتم و سالهاست توفیق خدمت در بین دلسوزان نظام و انقلاب را در کارنامه دارم  با استعانت از خداوند متعال و همت بزرگ ملت ایران و شما مردم ولایت مدار استان بوشهر و رهنمودهای گره‌گشای مقام معظم رهبری در اجرای سیاست‌های نظام در سالروز چهل و یکمین سال ورود حضرت امام (ره) به همراه همه دوستان و پا به پای تمامی اعضا مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی و گروه‌های اصول‌گرا و همپای ملت شریف ایران و شما مردم ولایت مدار استان بوشهر پای صندوق‌ رای حاضر می‌شویم و به همیاران و همراهان به آقای اسکندر بهروزی برای راهیابی به خانه ملت رای می‌دهیم.

و السلام علی من اتبع الهدی
داود فریدفر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false