×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تغییر قریب الوقوع معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر

به گزارش چغادک نیوز: هفته های گذشته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سفری غیر منتظره و بدون اطلاع قبلی سر زده از مجموعه دانشگاهی و آموزشی دانشگاه واحد استان بوشهر بازدید کرد.

شنیده ها حکایت از آن دارد یکی از اتفاقات جالب در نتیجه این بازدید تغییر قریب الوقوع معاون علمی دانشگاه آزاد بوشهر بوده است که به دستور مقامات بالا دستی صورت گرفته است.

بر این اساس گفته می شود با توجه به اینکه مجتبی نجفی معاون علمی قبلی دانشگاه آزاد از سوی عبدالهی سرپرست دانشگاه آزاد بوشهر منصوب شده بود فورا جای خود را به محمدمهدی مزارعی عضو هیئت علمی گروه علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر داده است.

تغییر در راستای اجرای بهینه اهداف دانشگاه

در این راستا دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در جلسه معارفه معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر گفت: در راستای اجرای بهینه اهداف و مأموریت‌های دانشگاه، استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های فیزیکی و انسانی یک وظیفه بوده که در این رابطه، کادرسازی و فرصت دادن به نیروها و افکار جدید امری ضروری و مورد نیاز است.

اسماعیل عبداللهی با تأکید بر اینکه تغییر سمت و مسئولیت‌ها برای انجام کارها و امور با رویکرد و روش‌های نوین و جدی است، تصریح کرد: «یکی از ملاحظات در سطوح مدیریتی، میدان دادن به افراد جدید و با انگیزه در راستای استفاده از نیروی فکری جدید در کنار تجارب مسئولان گذشته است.»

وی تأکید کرد که هر مدیر و مسئولی که بنا به اقتضائات اداری از تلاش آنان قدردانی می‌شود از بدنه دانشگاه جدا نخواهند شد و از ظرفیت و تجارب آنان در پیشبرد اهداف دانشگاه بهره گرفته می‌شود.

عبداللهی اظهار کرد: «شاید بتوان ادعا کرد عملکردهای زیرساختی دانشگاه در راستای چشم‌انداز و برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلند‌مدت در حوزه معاونت علمی تا حدود قابل توجهی انجام شده که این مسئله بیانگر تلاش و پشتکار معاون علمی دانشگاه و همکاران در این حوزه است.»

وی با تأکید بر اینکه خوشبختانه در تمام شئون آموزشی و پژوهشی اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفته است، یادآور شد: «فعال‌سازی مراکز رشد، مراکز تحقیقاتی، به کارگیری نیروهای متعهد و پای کار، پیگیری طرح تعاون، آمایش رشته‌ها و برگزاری جلسات شورای تخصصی استان در این حوزه از اقدامات قابل توجه و درخور بوده است.»

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی، دانشگاه نیازمند فعالیت شبانه‌روزی و تلاش‌های جهادی است، گفت: «حوزه معاونت علمی مرکز ثقل دانشگاهست که مواردی چون ارتباط با صنعت و سرمایه‌گذار و مسائل اقتصاد دانش‌بنیان و درآمدهای غیر‌شهریه‌ای در این حوزه صورت می‌گیرد.»

قطار تغیرات به سمت دانشگاه آزاد بوشهر حرکت کرد

شنیده ها حکایت از آن دارد که طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد رضایمندی مطلوبی از شرایط فعلی دانشگاه آزاد بوشهر نداشته و امکان دارد اتفاقات دیگری در مدیرت دانشگاه ایجاد شود.

به نظر می رسد با توجه به زمزمه های غیر رسمی موجود در مجموعه این سازمان، برخی از معاونین و مدیرانی که در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر سرپرست هستند تغییر و از افراد دیگری استفاده شود.

شایسته است برای انتصاب در جایگاه های مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی از جوانان نخبه و انقلابی استفاده شود و از ورود افرادی که با جریان انقلاب فاصله داشته و منتصب به جریانات سیاسی تندرو می باشند جلوگیری شود.

انتهای پیام//

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false