×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چهارشنبه های انتخاباتی ۹۸/۷/۱۰

شنیده شده که نصراله شفیعی, قاسم برجوئی, حجت الاسلام یوسف جمالی و علی موحدی که از سوی شورای وحدت اصولگرایان، حکم هیئت موسس شورای استان را دریافت کرده بودند در جلسه این هفته که برای تعیین ارکان این شورا تشکیل یافت و برخی که تا پیش از این فکر میکردند اکثریت را دارند و برای انحلال شورا و یا تعویق جلسه تلاش زیاد و نافرجامی را صورت داده بودند, علی رغم اصرار آنان، شورا وارد تعیین ارکان جدیدی شد و در نهایت سید محمدهاشمی فرد و سید محمد صادق هاشمی را به عنوان رئیس و دبیر شورا انتخاب نمود و تلاشهای حامیان جمیری تا کنون به شکست منجر شده است.

شنیده شده برخی از کاندیداهای اصولگرا ضمن داشتن نظر مثبت به رئیس، دبیر و برخی از اعضای شورای وحدت، نظر منفی خود را نسبت به برخی ترکیب ها و اشخاص حقیقی این شورا اعلام نموده اند و گفته اند این شورا برای انتخاب نهائی یک کاندید خاص که خود را پدرخوانده اصولگرایان می داند ایجاد شده و آنرا قبول ندارند و این ترکیب باید با نظر حزب الله، انقلابیون و کاندیداهای استان و با ساز و کار انتخابی و نه انتصابی و تعیین مصادیق و افراد از پایین به بالا تشکیل شود.

شنیده های محافل سیاسی حکایت از آن دارد که از ابتدای مهرماه پیشنهاد مدیرکلی آموزش پرورش استان های خوزستان و فارس و همچنین معاونت در وزارت آموزش پرورش به ناصر کرمی کاندیدای اصلاح طلب حوزه بوشهر, گناوه و دیلم داده شده است که در صورت گرفتن پست معاونت وزیر در انتخابات شرکت نخواهد کرد و اگر مدیر کل یکی از استانهای همجوار نیز شود گفته می شود دیگر با آن انگیزه و رغبت قبل در انتخابات حاضر نخواهد شد.

فرخ بنه گزی اهل روستای بنه گز تنگستان که آخرین مسولیت وی شهردار بندر امام حسن بوده است با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت بحران قصد دارد در حوزه دشتی و تنگستان کاندیدای انتخابات شود.

گفته می شود اصلاح طلبان امسال با برند جبهه اصلاحات ایران اسلامی وارد انتخابات خواهند شد و قرار است در حوزه های انتخابیه استان. از کاندیداهایی حمایت نمایند که از لحاظ اصلاحات شناسنامه دار بوده و اگر کاندیدایی با این عنوان پیدا نشد اعلام خواهند کرد در این حوزه کاندیدایی نداریم و در همین راستا قرار است بزودی رابط این جبهه در استان مشخص شود.

عبدالرسول عمادی از چهره های اصلاح طلب استان که پیش تر اعلام نمود در انتخابات شرکت خواهد کرد در گفتگویی با چغادک نیوز از انصراف خود از انتخابات حوزه دشتستان به دلیل گرفتن مسولیت جدید در آموزش و پرورش در آینده ای نزدیک  خبر داد.

فاضل کریمی کاندیدای احتمالی حوزه بوشهر, گناوه و دیلم اعلام کرد بنده با شعار هر تنگستانی با یک داماد و یک عروس وارد انتخابات خواهم شد و باید تنگستانی های مقیم بوشهر که تعداد آنها حدود ۳۰ هزار نفر است پای صندوق های رای روند تا برای اولین بار یک تنگستانی را در حوزه بوشهر وارد بهارستان نمایند.

شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی حکایت از آن دارد که بعد از بیانیه افشا گرایانه یکی از اعضای جمعیت پیشرفت و عدالت بوشهر و اعلام دیدار این جمعیت با یک کاندیدای خاص و همچنین استفاده از رانت اقتصادی توسط یکی از اعضا, موجبات نارضایتی جریان انقلابی بوشهر از اعضای این جمعیت را فراهم کرده و این موج تا شورای مرکزی نیز کشیده شده است که چرا در بوشهر در تضاد با تئوری های قالیباف عمل می شود تا چهره رهبر این جریان را مخدوش نمایند گفته شده این جمعیت در صدد جایگزینی افراد دیگری بجای دو طیف مخالف که موجب مناقشه و اختلاف در انتخابات  این جمعیت شده اند  می باشد.

شنیده ها حکایت از آن دارد که مصطفی مقیدی بازپرس شعبه اول دادگاه اهرم قصد دارد در حوزه دشتستان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شود که با اعلام حضور وی جمع قضات کاندیدا در این حوزه به سه نفر رسیده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false