×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چهارشنبه های انتخاباتی ۹۸/۶/۲۷

شنیده های این پایگاه خبری حکایت از آن دارد که ضرغام حیدریه از پرسنل اداره کل جهاد کشاورزی استان بوشهر با برند اصولگرایی و محمد نجفی رئیس هیات فوتبال استان بوشهر با برند مستقل قصد دارند در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شوند.

براساس گفتگوی صورت گرفته با کاندیداهای مجلس یازدهم، علی غفاری سخنگوی حزب عدالت طلبان ایران اسلامی که هم اکنون مسئول اتاق اصناف کنگان می باشد با برند انقلابی در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه کاندیداتوری خود را اعلام کرد.

احسان رزمی نیا کارمند امور مالیاتی استان تهران و معاون پیشین سیاسی فرمانداری شهرستان دشتی در گفتگو با چغادک نیوز ضمن اعلام خبر کاندیداتوری خود در حوزه دشتی و تنگستان، اعلام کرد بعد از مشخص شدن کاندیداها برند سیاسی خود را مشخص و اعلام خواهم کرد.

در روزهای اخیر خبری مبنی بر استعفای ایمان شجاعی مقدم از جوانان انقلابی جمعیت پیشرفت و عدالت بوشهر که حاوی نکات مهمی از پشت پرده این جمعیت بود؛ منتشر شد که بازتاب رسانه ای زیادی داشت، ولی روز گذشته  طی بیانیه از برخی مواضع خود عقب نشینی کرد که همگان در محافل سیاسی از تحت فشار قرار گرفتن وی خبر می دهند.

در حالی که این پایگاه خبری از شنیده هایی مبنی برهزینه ۳۰ میلیاردی یکی از کاندیداها در حوزه دشتستان خبر داده بود یکی از رسانه های استان نیز ضمن تائید این خبر از فعال سازی هیات تحریریه یک نفر و نصفی با بودجه این کاندیدا پرده برداری نموده است که هم اکنون در حال حمایت از این کاندیدا و تخریب رسانه های مستقل می باشد.

شنیده ها و تحلیل های محافل سیاسی در حوزه جنوب استان حکایت از آن دارد که عده ای از اصلاح طلبان به دو گروه تقسیم شده اند، عده ای به صورت تدریجی در حال القاء آن هستند که کاندیدای اصلاح طلبی که شرایط لازم را داشته باشد نداریم و باید به سراغ سکینه الماسی برویم و عده  دیگری که از الماسی در دوره قبل حمایت کرده و پست گرفته اند نیز در حال تلاش هستند که کاندیداهای اصلاح طلبی را به هر شکل ممکن کنارزنند تا فضا برای الماسی فراهم شود.

از سوی دیگردر حوزه جنوب استان شنیده می شود که عده ای بدنبال دو قطبی کردن انتخابات در این حوزه هستند که در یک قطب شیخ موسی احمدی و در قطب دیگر نیز سکینه الماسی قرار گیرد وبه دلیل اینکه روند رو به رشد اعلام حمایت ها از شیخ موسی احمدی در حال ازدیاد بوده واقبال عمومی الماسی رو به کاهش می باشد، تصمیم دارند با تحریک اصلاح طلبان حمایت از کاندیداهای این جریان را قطع نموده و حمایت آنها را به سوی الماسی جلب نمایند.

false
true
false
true
  1. دکتر داودی

    قطعا در توانمندی جناب دکتر غفاری و تلاش و پشتکار ایشان شکی نیست وبرای ایشان آرزوی پیروزی در تمام مراحل زندگی را ازخداوند متعال خواهانم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false