×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چهارشنبه های انتخاباتی ۹۸/۶/۲۰

در خبرها آمده بود اخیرا فتح الله جمیری مسئول سابق سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر که چندی پیش این مسئولیت را واگذارکرد “با ابراز تاسف از عدم وجود مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان بوشهرعنوان داشته است باید هرچه سریعتر این نقصان برطرف شود” لازم به ذکر است نماینده سابق بوشهر در مجلس که مورد حمایت اصولگرایان در دوره قبل بود و از رقیب اصلاح طلب خود شکست سگینی متحمل شد برادر وی می باشد.

شنیده ها حکایت از آن دارد که اصولگرایان جریانی به نام ائتلاف وحدت ایجاد نموده اند؛ و در حالی که به نظر می رسد این ائتلاف باعث تضعیف و ناکارآمدی شورای وحدت اصولگرایان خواهد شد؛ گفته می شود یکی از نمایندگان ادوار حوزه بوشهر به دعوت این ائتلاف در نشست شورای مرکزی آن شرکت کرده و قرار است ائتلاف مذکور مهرماه اعلام موجودیت نماید .

در حالی که بزرگان جمعیت پیشرفت و عدالت بارها بر جوان گرایی و عمل به منویات مقام معظم رهبری تاکید داشته اند؛ شنیده ها حاکی از آن دارد که روز دوشنبه هفته گذشته برای بار دوم، تعداد ۱۲ نفر از اعضای خودخوانده جمعیت و پیشرفت شهرستان بوشهر با یکی از نمایندگان مغلوب دوره قبل که هم اکنون ۶۰ سال سن دارد جهت واگذاری و تصاحب پست های کلیدی استان پس از پیروزی احتمالی به اعضای این جمعیت، با وی جلسه داشته اند که یکی از اعضا نیز به این کاندیدای احتمالی عنوان داشته است چنانچه این اتفاق رخ ندهد شما در صحنه انتخابات پیش رو با سر به دیوار خواهید خورد.

با وجود اینکه گفته شده ، نماینده فعلی و نماینده اسبق بوشهر توافق نموده اند که یکی از آنها به نفع دیگری کناره گیری نماید، غلامعلی میگلی نژاد در گفتگو با چغادک نیوز ضمن رد این موضوع آن را بیشتر گمانه زنی شخصی دانست.

به نظر میرسد حرکتی خزنده بر علیه سید مهدی موسوی نژاد آغاز گردیده و خبرهای کذبی توسط برخی افراد خود مطرح در مصاحبه ها و شبکه مجازی منتشر می شود که وی امکان ورود به استان را ندارد،وی در روز عید غدیر و دهه اول محرم با حضور در دشتستان اقدام به دیدار های عمومی و سخنرانی مذهبی در مساجد و حسینیه های این شهرستان داشته و تمام برنامه های تخریبی مخالفین خود را نقش بر آب نموده است.

شنیده های محافل سیاسی و فضای انتخاباتی حکایت از آن دارد یکی از کاندیداهای احتمالی حوزه دشتستان قرار است در انتخابات پیش رو مبلغ ۳۰ میلیارد تومان هزینه نماید این در حالی است که گفته می شود این کاندیدا طی توافقی ، یک دستگاه خودرو برای یکی از چهره های بنام رسانه ای استان خریداری نموده تا همراهی وی را با خود تضمین نماید.

همچنان دیده و شنیده می شود که اکثر کاندیداهای احتمالی در مراسمات ختم و در نشستهای مذهبی حوزه انتخابیه  خود حضوری فعالی دارند.

فعالین اجتماعی و علاقه مندان به موضوع انتخابات در منطقه خود ضمن رصد فعالیت کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم ، خبرها و تحرکات آنان را به این پایگاه خبری  با شماره تماس ۰۹۳۶۵۹۲۵۷۲۰ اطلاع دهند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false