×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
وجود ۴۵۰ آزاده جنگ تحمیلی در بوشهر/ اعلام برنامه‌های سالروز ورود آزادگان در بوشهر

به گزارش چغادک نیوز: احمد دهباشی مسؤول هیئت آزادگان استان بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر ۴۵۰ نفر آزاده جنگ تحمیلی وجود دارد و از این تعداد ۷ نفر شهید، ۲۰ نفر مرحوم و ۲ نفر آزاده مدافع حرم داریم.
وی با اشاره به سالروز ورود آزادگان جنگ تحمیلی اظهار داشت: ۲۶ مردادماه یادآور تحمل، ایستادگی و مقاومت و ورود بزرگ مردانی است که سختی‌های زیادی را در طول دوران اسارت متحمل شده‌اند.

مسؤول هیئت آزادگان استان بوشهر دهباشی بیان داشت: اعزام خانواده‌های آزادگان به مشهد مقدس، برگزاری  جشن‌های میلاد حضرت زینب سلام‌الله و حضرت زهرا سلام‌الله، برگزاری مسابقات فرهنگی، سر کشی از خانوادگان شهدا و ایثارگران و اطعام ۴۵۰ نفر از نوجوانان و جوان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ازجمله فعالیت این هیئت است.

این مسئول عنوان کرد: با حضور ۸۰ نفر از آزادگان اردوی ۳ روزه با همکاری اداره کل بنیاد شهید استان بوشهر در شهر سی سخت استان کهگیلویه و به ویر احمد برگزار می‌شود.

دهباشی اظهار داشت:سرکشی از بیماران در بیمارستان، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و روایت گری آزادگان در مساجد سطح شهر بوشهر از دیگر برنامه های هئیت آزدگان استان بوشهر است.

مسؤول هیئت آزادگان استان بوشهر گفت: جشن بزرگ با حضور خانواده آزادگان جمعه ۲۵ مرداد ماه همزمان با شب میلاد امام هادی (ع) بعد نماز مغرب و عشاء در مجتمع فرهنگی خلیج فارس بوشهر با اجرای برنامه های شاد و حماسی برگزار می شود.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false