×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
جشن‌های عید غدیر در ۲۳۰ کانون مسجد استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش چغادک نیوز، علیرضا پولاد در گفت‌وگو اظهار داشت: این جشن ها با عنوان جشن های ولایت در مناطق محروم و کمتر برخوردار استان با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد برگزار می شود.

وی، با بیان اینکه جشن های ولایت در سطح ۲۳۰ کانون فرهنگی و هنری مسجد برگزار می شود، افزود: این جشن ها به صورت ویژه در کانون های فرهنگی و هنری معین در مناطق شاخص این استان اجرا می شود.

مسئول ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با برنامه ریزی های انجام شده، برنامه های پرمحتوایی و با رویکرد تبیین موضوع مهم غدیر و ولایت برگزار می کنند.

پولاد افزود: توزیع پوسترهای ویژه عید سعید غدیر خم در سطح مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری را از جمله برنامه‌های این ایام دانست و افزود: برگزاری مراسم جشن ویژه غدیر در مساجد و کانون‌های مختلف فرهنگی هنری و حضور سخنرانان کشوری و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری از جمله برنامه‌های این ایام است.

وی، هدف از اجرای این برنامه های تبیین و تشریح واقعه غدیر عنوان کرد و یادآور شد: اهمیت عید سعید غدیر به عنوان برترین عید ها به دلیل اهمیت موضوع ولایت و همچنین شخصیت ممتاز امیر مؤمنان علی (ع) به عنوان امام و پیشوا برترین الگو و نمونه برای مسلمانان است.

مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه موضوع ولایت و ولایت مداری رمز پیروزی جوامع اسلامی بوده است و دشمنان این موضوع را مانع رسیدن به اهداف خود می دانند و همیشه سعی بر از بین بردن این موضوع دارند، باید در ترویج و تبیین آن تلاش شود.

علیرضا پولاد خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان پذیرای مردم شهید پرور و ولایی استان بوشهر به ویژه جوانان و نوجوانان برای شرکت در این جشن ها است.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false