×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
پرونده مسکن مهر استان بوشهر بسته شود/ تکمیل واحدهای باقی‌مانده

به گزارش چغادک نیوز، عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در نشست شورای تأمین مسکن استان بوشهر اظهار داشت: تکمیل مسکن مهر در نقاط مختلف از مهمترین اولویت‌ها و برنامه‌های دولت است.

وی خواستار همکاری همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای تسریع در تکمیل واحدهای مسکن مهر در استان شد و خاطرنشان کرد: پرونده مسکن مهر در استان بوشهر امسال بسته شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: مشکل مسکن مهر برازجان در حوزه آب و فاضلاب باید با همکاری دستگاه مربوطه حل شود و اعتبارات لازم برای تسریع در تکمیل این طرح تخصیص یابد.

وی خواستار استفاده از راهکارهای لازم برای تکمیل طرح‌های مسکن مهر در همه نقاط استان شد و افزود: پیگیری‌های لازم در زمینه حل مشکلات زیست محیطی شهرک مسکونی سیراف انجام شود.

گراوند تاکید کرد: به منظور آزادسازی بخشی از اراضی در محدوده پایگاه دریایی ارتش بوشهر پیگیری‌های لازم صورت گرفته و تفاهم‌نامه نیز امضا شده است و باید این اقدامات شتاب بیشتری بگیرد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون یکی از مشکلات اساسی مسکن در شهر بوشهر کمبود زمین است که آزاد سازی بخشی از اراضی پایگاه دریایی بوشهر تأمین اراضی برای ساخت مسکن فراهم می‌شود که برای ساخت مسکن کارکنان دولت برنامه‌ریزی انجام گرفته است.

استاندار بوشهر با اشاره به تصویب تسهیلات مورد نیاز برای بازسازی و عمران بافت‌های ناکارآمد و فرسوده استان بوشهر گفت: احیای بافت‌های فرسوده و ساخت مسکن در این بافت‌ها را به صورت ویژه دنبال می‌کنیم.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false