×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تداوم شرجی هوا در استان بوشهر/ ارتفاع موج دریا افزایش می‌یابد

به گزارش چغادک نیوز، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که در اغلب ساعات از وقت امروز و فردا شرایط جوی و دریایی در سطح استان نسبتاً آرام است.

وی اضافه کرد: در ساعاتی از ظهر و بعد از ظهر امروز در سواحل و روی دریا سرعت وزش باد و در پی آن ارتفاع موج دریا اندکی افزایش می‌یابد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: امروز نیز در ساعاتی از بعدازظهر تا شب با افزایش پوشش ابر عمدتاً در مناطق جنوبی استان، احتمال وقوع رعدوبرق و رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به تداوم وزش ملایم بادهای جنوبی ضمن تداوم شرجی هوا، غبار محلی و وقوع مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان است.

مساعدی افزود: برای ساعات آینده آسمان استان کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی، در نیمه جنوبی استان طی ساعات بعدازظهر تا شب همراه با رشد ابر و احتمال وقوع ناپایداری موقت جوی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد: متغیر غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و طی ساعات بعد از ظهر تا اوایل شب بویژه روی دریا و در سواحل ۱۴ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی این مدت ارتفاع موج دریا بین ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و دور از ساحل گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false