×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
جزئیات اعزام حجاج استان بوشهر اعلام شد

به گزارش چغادک نیوز، عبدالرسول رنجبر ظهر چهارشنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: دست‌اندرکاران حج و زیارت استان برای اعزام زوار از همه توان و ظرفیت موجود استفاده کرده‌اند و امیدوارم بتوانیم در انجام وظایف محوله به نتیجه مورد نظر برسیم.

وی افزود: امسال ۸۱۹ زائر از طریق ۴ پرواز در روز ۳۱ تیرماه از استان بوشهر به سفر معنوی حج اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: ۴۴۹ نفر از آقایان و ۳۷۰ نفر نیز از بانوان استان به سفر معنوی حج اعزام می‌شوند و یک کاروان نیز شامل ۸۸ نفر از اهل سنت استان هرمزگان از طریق استان بوشهر اعزام خواهد شد.

مدیر حج و زیارت استان بوشهر گفت: یکم شهریور ماه امسال نیز تاریخ برگشت حجاج استان بوشهر از سفر معنوی حج است.

رنجبر اضافه کرد: امسال یک هتل با کیفیت و مطلوب با ظرفیت هزار و ۵۰۰ نفر در شهر مکه در اختیار ما است که ۱۱ نفر از پرسنل استان بوشهر برای خدمتگزاری به حجاج در این هتل به مکه اعزام می‌شوند.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۲۳ دفتر زیارتی در استان بوشهر در ۹ شهرستان فعال هستند و تنها شهرستانی که دفتر زیارتی ندارد شهرستان جم است.

رنجبر در ارتباط با هزینه‌های حجاج نیز گفت: کمترین هزینه برای حجاج استان بوشهر ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و بیشترین هزینه نیز ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است و این در حالی است که در سطح کشور کمترین هزینه ۲۱ میلیون تومان و بیشترین هزینه نیز ۲۸ میلیون تومان است که این هزینه‌ها بر اساس دلار با نرخ ۷ هزار تومان محاسبه شده است.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false