×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
استان بوشهر پایتخت مبارزات ضد استعماری است

به گزارش چغادک نیوز، آیت الله صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز در نشست با مدیران و نخبگان عرصه رسانه به مناسبت روز قلم، اظهار داشت: رسانه پدیده‌ای است که میان تولید کننده و جامعه هدف ارتباط برقرار می‌کند و مهمترین بخش انسانی، ارتباط ادراکی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه رسانه اگر در قالب فضائل باشد، مقدس است، ابراز کرد: اصحاب رسانه هر روزشان مرزبانی و دفاع مقدس محسوب می‌شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر پایتخت مبارزات ضد استعماری است، گفت: کشورهای استعمارگر در سده‌های ابتدایی توانستند با استعمار سخت، جامعه را مدیریت کنند اما با حضور شخصیت‌های بزرگی همچون علامه بلادی و رئیسعلی دلواری، استعمارگران شکست سنگینی را از مردم استان بوشهر خوردند به طوری که  از آن موقع به بعد، انگلیسی‌ها به هیچ کشوری حمله نکردند و این شکست باعث شد که استعمارگران، استعمار نو را جایگزین استعمار سخت کنند.

وی افزود: کشورهای استعمارگر اکنون به این نتیجه رسیده‌اند که بهترین استعمار، استعمار اندیشه‌ها است و به همین جهت در نظم نوین جهانی، عنصر تهاجم را رسانه قرار داده‌اند.

صفایی بوشهری کشورها را به سه دسته استعمارگر، مستعمره و مستقل تقسیم کرد و تصریح کرد: ایران بعنوان یک کشور مستقل و برگرفته از مبانی انقلاب اسلامی سعی دارد با شکست استعمارگران، کشورهای مستعمره را از یوغ استعماگران خارج کند و به همین دلیل استعمارگران، انقلاب اسلامی را بر نمی‌تابند.

منبع:فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false