×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
پروانه استاندارد ۲ شرکت شن و ماسه در استان بوشهر باطل شد

به گزارش چغادک نیوز:، محمدرحیم بهره‌مند در نشست  بررسی استاندارد کالاهای مصرفی نقش مهم توجه به استاندارد در توسعه و پیشرفت را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: رعایت استاندارد در بخش‌های گوناگون زمینه پیشرفت و توسعه جامعه را فراهم می‌کند که این مهم مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی به جایگاه تدوین استاندارد ملی در استان پرداخت و بیان کرد: استان بوشهر در زمینه تدوین استانداردهای ملی، موفقیت‌های چشمگیری داشته و همراه در رتبه‌های نخست بوده است.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر از ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد دو شرکت شن، ماسه و بتن آماده در استان بوشهر خبر داد و گفت: پروانه کاربرد علامت استاندارد دو شرکت شن، ماسه و بتن آماده، به سبب عدم رعایت الزامات استاندارد باطل شد.

بهره‌مندی با اشاره به اینکه پروانه استاندارد برخی محصولات تعلیق شد افزود: در کمیته علائم و کنترل کالای این اداره کل، سایر پروانه‌های کاربرد علامت استاندارد شرکت‌های تولیدی شن و ماسه، مورد بررسی قرار گرفت که از این بین، پروانه ۴ شرکت کلید و پریز، شن و ماسه و بتن نیز به حالت تعلیق درآمد.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست، پروانه کاربرد علامت استاندارد سه شرکت تولیدی شن، ماسه و بتن نیز با رعایت ضوابط استاندارد، صادر شد.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false