×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ورزشکاران بوشهری اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی حمایت می‌شوند

به گزارش چغادک نیوز:  عبدالکریم گراوند در جمع ورزشکاران استان بوشهر اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا اندونزی با تسلیت ایام ماه محرم و شهادت جمعی از هم‌وطنان بدست تروریست‌ها در اهواز اظهار داشت: جامعه‌ای که با فرهنگ ایثار و شهادت مانوس است هیچ واهمه‌ای از توطئه دشمنان ندارد چراکه راه سعادت انسان در این مسیر محقق می‌شود.

وی، با اشاره به اینکه استان بوشهر در بعد ورزشی دارای استعدادهای مهمی است افزود: ورزشکاران استان بوشهر در رشته‌های قهرمانی دارای جایگاه ویژه‌‌ای هستند و هر ساله صاحب مدال‌های رنگارنگ جهانی و آسیایی می‌شوند.

استاندار بوشهر با اشاره به اعزام ورزشکاران استان به مسابقات پاراآسیایی جاکارتا اندونزی خاطر نشان کرد: رسیدن به این جایگاه نشان از تلاش و همت و انگیزه بالای ورزشکاران و جوانان است که نسبت به استان‌های دیگر استان بوشهر از سهمیه قابل توجهی در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا اندونزی برخوردار است.

گراوند حضور ورزشکاران بوشهری در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا اندونزی را خلق حماسه ورزشکاران دانست و تصریح کرد: جشن ورزشکاران بوشهری در هنگام بازگشت از مسابقات پاراآسیایی جاکارتا اندونزی برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر حمایت از ورزشکاران در ابعاد گوناگون بیان کرد: حمایت از ورزشکاران و قهرمانان در اولویت برنامه‌ها است که در این راستا ورزشکاران بوشهری اعزامی به  بازی‌های پاراآسیایی حمایت و تشویق می‌شوند.

استاندار بوشهر حضور ورزشکاران در میدان‌های جهانی و آسیایی را سبب افتخار ایران اسلامی و استان بوشهر دانست و تصریح کرد: با تلاش شما ورزشکاران پرچم پرافتخار ایران اسلامی در میدان‌های جهانی و آسیایی به اهتزاز درمی‌آید که مایه اقتدار و افتخار است.

گراوند با تاکید بر کمک به ورزشکاران اعزامی به مسابقات گفت: این ورزشکاران نباید جزو دغدغه قهرمانی مشکلی داشته باشند و باید به آنان در رفع دغدغه مالی کمک شود.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false