×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
false
true
غیبت معنادار بیک‌زاده در تمرین استقلال

مدافع تیم فوتبال استقلال که به خاطر عدم دریافت مطالباتش این باشگاه را تهدید کرده بود امروز در تمرین آبی‌ها حاضر نشد.

به گزارش "چغادک نیوز"، تمرین عصر امروز یکشنبه استقلال با حضور بیش از ۵۰ تماشاگر در کمپ زنده یاد ناصر حجازی برگزار شد. قبل از شروع تمرین امیر قلعه‌نویی، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، هرایر مگویان و محسن فروزان را خواست که با نشان دادن فیلم دیدار فولاد خوزستان مقابل استقلال نقاط ضعف شان را به آنها گوشزد کرد و از آن چهار بازیکن خواست با توجه به اینکه تنها شش هفته به پایان  فصل باقی مانده  دیگر چنین اشتباهات فاحشی انجام نداده تا بتوانند هنوز امیدی برای قهرمانی داشته باشند.

* منوچهر شفقتیان بازیکن اسبق پرسپولیس امروز در تمرین استقلال حضور پیدا کرد و پس از خوش و بش با قلعه نویی و زرینچه به تماشای تمرین آبی‌پوشان نشست.

* هاشم بیک‌زاده که روز گذشته غایب بود امروز هم در تمرین حضور نداشت و وی اعلام کرده است تا روزی که باشگاه مطالباتش را پرداخت نکند دیگر در تمرین حضور پیدا نخواهد کرد. وی چند روزی است برای گرفتن مطالبات خود مرتبا به باشگاه می‌رود امروز هم دست خالی از باشگاه بازگشته و در حضور مسئولان باشگاه اعلام کرده تا زمانی که پولش را ندهند دیگر به تمرینات بازنخواهد گشت.

* تمامی لیدرهای استقلال امروز در تمرین حضور داشتند و عنوان کردند در روز دیدار روز جمعه استقلال مقابل ذوب‌آهن  به حمایت از قلعه‌نویی و شاگردانش خواهند پرداخت.

* هنگامی که بازیکنان استقلال مشغول گرم کردن بودند قلعه نویی و دیگر اعضای کادر فنی جلسه‌ای ۱۰ دقیقه‌ای را برگزار کردند که می‌توان تشخیص داد که بیشتر صحبت آنها در خصوص دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان بود.

* یک بانوی جوان یاسوجی امروز با لباس محلی و به همراه خانواده‌اش در تمرین حضور پیدا کرد.

* تعدادی از بازیکنان استقلال قبل از شروع تمرین به بازی تنیس فوتبال پرداختند که جاسم کرار نیز در این بازی حضور داشت و مرتبا با داد و فریادهایش سعی می‌کرد بازی را به نفع خودش به پایان برساند.

* قرار بود تمرین از ساعت ۱۷ آغاز شود اما به یکباره با ۳۰ دقیقه تاخیر تمرین عصر امروز استقلال آغاز شد.

* وحید طالب لو و محسن فروزان زیر نظر کریم بوستانی هم تمرینات ویژه‌ای را انجام دادند.

* در ابتدای تمرین سرمربی استقلال دقایقی را با تمامی بازیکنان صحبت کرد و از آنان خواست تمرینات را با جدیت پیگیری کرده و خود را برای دیدار روز جمعه مقابل ذوب آهن آماده کنند.

* برخی از هواداران اعتقاد داشتند اگر قرار باشد بازیکنان استقلال این بازی را هم دست کم بگیرند مطمئنا استقلال نمی تواند حتی سهمیه آسیا را برای فصل بعد کسب کنند.

*پس از صحبت‌های امیر قلعه‌نویی، بازیکنان ابتدا بدن‌های خود را گرم کرده و سپس کار با توپ را انجام دادند و در بخش بعدی تمرین با گذاشتن دو دروازه کوچک، یک فوتبال را در قالب دو تیم سبز و صورتی انجام دادند.
 

 
منبع: مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false