رسم ۱۰ ساله نوروز جهادی‌ها/ ساخت ۵ مدرسه و ۳۰ خانه برای کپرنشینان | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
رسم ۱۰ ساله نوروز جهادی‌ها/ ساخت ۵ مدرسه و ۳۰ خانه برای کپرنشینان

به گزارش چغادک نیوز، محمود مدینه‌نگاه، مسئول گروه جهادی هیأت نورالرضا تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: این گروه جهادی سال‌هاست که برنامه خدمت‌رسانی و محرومیت زدایی خود را در جنوب استان کرمان برپا کرده است و با ساخت منزل و مدرسه در حال تغییر فضای کپرنشینی در این مناطق است.


اعضای گروه جهادی نورالرضا ۱۰ سال است که ایام نوروز در جنوب کرمان، خدمت رسانی می‌کنند

وی با اشاره به اینکه ۱۰ سال است که ایام تعطیلات نوروز، اردوی جهادی در این منطقه برگزار می‌کنیم، تصریح کرد: تاکنون ۲۵ منزل مسکونی و ۴ مدرسه در روستاهای این منطقه ساختیم و بنا داریم تا ۵ سال آینده تمام مدارس کپری را در این منطقه جمع‌آوری کنیم.

مدینه‌نگاه با اشاره به اینکه پنجمین مدرسه را در روستای محمدآباد بخش اسماعیلی جیرفت در حال احداث هستیم، تصریح کرد: تاکنون به کمک خیرین ۱۸۰ میلیون تومان برای ساخت این مدرسه هزینه کردیم که دیوار بندی آن به پایان رسیده است و در مرحله جدید اردوی جهادی سقف و امور داخلی را تکمیل خواهیم کرد. این مدرسه ۳ کلاسه با یک دفتر معلمان و مدیر بناست تا مهرماه سال آینده تکمیل شود تا ان شاء الله سال آینده ۳۰ دانش‌آموزش در آن تحصیل کنند.


کلنگ‌زنی ساخت مدرسه روستای محمودآباد در شهریورماه امسال

مسئول گروه جهادی هیأت نورالرضا افزود: برای تکمیل این مدرسه بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان پول نیاز است که از تمام مردم و خیرین درخواست داریم برای تکمیل آن ما را کمک کنند. مردم کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۷۷۸۸۵ به نام گروه جهادی نورالرضا واریز کنند.


دیوارهای مدرسه روستا تاکنون تکمیل شده و سقف آن باقی مانده است

وی با اشاره به اینکه مرحله جدید اردوی جهادی ما از ۲۵ اسفندماه تا ۱۰ فروردین ماه به مدت ۱۵ روز برگزار خواهد شد، گفت: در این مرحله علاوه بر تکمیل این مدرسه، تکمیل احداث ۵ خانه و یک مسجد هم در دستور کار ماست و ان‌شاءالله کلنگ ساخت یک مدرسه دیگر را نیز بر زمین خواهیم زد.


بنای فعلی مسجد روستا که در این دوره اردوی جهادی تکمیل خواهد شد/فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false