×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
پویش مجازی “خاک خورشید” در بوشهر راه‎‌اندازی شد

به گزارش چغادک نیوز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر روز سه ‎شنبه در آیین رونمایی از پوستر نخستین پویش فرهنگی تولید محتوای ویژه فضای مجازی بوشهر افزود: این پویش تولید محتوای مجازی با تاکید بر موضوع‌های جاذبه‌های گردشگری، فرهنگ و هنر، هویت اجتماعی، محیط زیست و بخش آزاد تا ۱۸ اسفندماه ادامه دارد.

فاطمه کرمپور با تاکید بر ضرورت هویت بخشی به آثار فضای مجازی مبتنی بر فرهنگ و متناسب با نیازهای روز جامعه بیان کرد: پویش تولید محتوای مجازی محدودیت سنی ندارد و شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های ویدیو، انیمیشن، موشن‌گرافیک، عکس، پوستر، فوتونیوز، اینفوگرافیک، پادکست و سایر تولیدات صوتی، جستار، قطعات ادبی و داستان کوتاه وشعر به دبیرخانه نخستین پویش فرهنگی مجازی این استان ارسال کنند.

وی دلیل انتخاب نام خاک خورشد برای این پویش را، پاسداشت شکوه نام بلند بوشهر برشمرد و گفت: هنرمندان رشته‌های مختلف هنری، فعالان فرهنگی و اهالی رسانه و مطبوعات سرمایه‌های اجتماعی هر جامعه هستند که در بوشهر نیز در تمامی رویدادهای مهم با تولید آثار خود مسئولیت اجتماعی را به خوبی ایفا کرده‌اند.

مدیر اجرایی نخستین پویش فرهنگی تولید محتوای فضای مجازی استان بوشهر با معرفی سایت www.khakekhorsheed.ir و صفحه اینستاگرم @khakekhorsheed به عنوان مسیرهای ارتباطی شرکت کنندگان با دبیرخانه این پویش گفت: شرکت کنندگان باید در مرحله نخست محتوای مورد نظر را در فضای مجازی با  هشتگ خاک خورشید (#خاک_خورشید) بارگذاری و سپس در سایت پویش به نشانی khakekhorsheed.ir  ثبت نام و در پایان لینک محتوای مورد نظر را در سایت ارسال کنند.

فاطمه علیخواه با اشاره به زمان داوری آثار گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه ۱۸ اسفندماه است و به برگزیدگان این پویش در ۲۳ اسفندماه  ۱۵۰ میلیون ریال جوایز نقدی به همراه لوح سپاس اهدا خواهد شد.

وی نشانی دبیرخانه را خیابان رئیسعلی دلواری بوشهر، اداره پست مرکزی، سالن سیماک معرفی کرد و گفت: شرکت‌کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر سایت و صفحه اینستاگرام پویش می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۰۵۶۱۴۶۳۰۱ نیز تماس برقرار کنند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false