چهارشنبه های انتخاباتی ۱/۱۱/۹۹ | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
چهارشنبه های انتخاباتی ۱/۱۱/۹۹

محمدتقی ایرانی معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر در نشستی پیرامون انتخابات ۱۴۰۰ با حضور رئیس و اعضای حزب موتلفه اسلامی شعبه استان بوشهر از برگزاری همایش بزرگ هم‌اندیشی با حضور نمایندگان احزاب مستقر در استان جهت بیان و بررسی دغدغه‌های احزاب و تبادل نظر در این زمینه خبر داد.

خسرو دهقانی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر از صدورمجوز شعبه استانی یک حزب سراسری در استان بوشهر خبر داد و گفت: مجوز اولیه  تاسیس  یک حزب استانی نیز با نام “مجمع دانش آموختگان نواندیش استان بوشهر” صادر شده است و این حزب می تواند اقدام به عضو گیری نموده و پس از ۶ ماه از تاسیس؛ نسبت به برگزاری مجمع عمومی، تصویب مرامنامه، اساسنامه مطابق مفاد قانون و همچنین انتخاب شورای مرکزی و بازرسان  اقدام نماید.

شنیده های محافل سیاسی حکایت از آن دارد؛ ستاد انتخاباتی سردار سعید محمد کاندیدای جوان ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در سطح استان در حال راه اندازی گروه های واتس آپی با عنوان” حامیان دکتر محمد” می باشد که در این راستا در گناوه، دیر، جم و عسلویه تشکیل شده است و در حال شکل گیری در کل استان می باشد.

شنیده می شود؛ در روز های اخیر کمپینی با عنوان” درخواست جوانان انقلابی از دکتر سعید محمد فرمانده جوان و انقلابی قرارگاه خاتم الانبیاء برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰″  فضای شبکه های اجتماعی استان را در بر گرفته است که در این راستا تاکنون ۹هزار و ۶۷۹ نفر در این کارزار شرکت نموده و با امضاء الکترونیکی خود ذیل این درخواست، حمایت خود را از وی اعلام داشته اند.

شنیده های محافل هفته قبل حکایت از آن دارد که نصرالله اسدی منتخب ۴ دوره شورای اسلامی شهر بوشهر، ایمان زنده بودی، مهرداد ماندگار، علی پولاد، مهدی ملاح زاده و خانم قلی پور نیز قصد دارند در انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر شرکت کنند.

شنیده های محافل حکایت از آن دارد؛ جمعی از کارآفرینان استان بوشهر از شهرام شجاعی کارآفرین برتر استان و کشور در طول ادوار مختلف اعلام حمایت نموده و درخواست کرده اند در انتخابات ۱۴۰۰ شورای اسلامی شهر بوشهر حضور یابد.

شنیده های محافل هفته های اخیر حکایت ازآن دارد؛ عمار احمدی، اسماعیل صفایی پور، کاظم روشن فرد، حیدر منصوری، رضا محمدی، کنعان اسدی، یوسف تاجیک، سید عبدالرسول حسینی و حبیب اعتمادی خواه قصد دارند در انتخابات شورای اسلامی شهرآبدان شرکت کنند.

شنیده های محافل و فضای مجازی حکایت از آن دارد، خیل عظیم فرهنگیان شهر گناوه از سجاد امیری معلم جوان، مدیر نمونه شهرستان و از نخبگان ولایی این شهر درخواست کرده اند در انتخابات شورای اسلامی شهر گناوه شرکت نماید، هم اکنون وی با توجه به اعلام حمایت های مکرر فرهنگیان، دارای اقبال عمومی بیشتری نسبت به سایر رقبا می باشد.

شنیده می شود؛ محمد رضا غزنوی، داریوش رامشی، مرتضی مبارکی، جابرعباسیان، عبدارضا صادقی، آرش تاجدینی، محمد پیرو قصد دارند در انتخابات شورای اسلامی شهر دیلم شرکت نمایند.

شنیده می شود، احمد خدری، مهدی محمد زاده، سید حسن موسوی، رحیم کاشانی و محمد خدام قصد دارند در انتخابات شورای اسلامی شهر امام حسن شرکت کنند.

شنیده می شود؛ علی جعفر نژاد، سید علی حسین زاده،  پویان، اصغر شیخیانی و محمد بانی منفرد قصد دارند در انتخابات شورای اسلامی شهر بادوله شرکت نمایند.

شنیده می شود، ابراهیم ارزنگ، محمد عبدالله زاده و ابراهیم حسن زاده قصد دارند در انتخابات شورای اسلامی شهر نخل تقی شرکت کنند.

شنیده می شود، احمد حمیدانی، حسین میرزایی، محمد رمضانی و عباس زارعی قصد دارد در انتخابات شورای اسلامی شهر بیدخون شرکت نمایند.

شنیده می شود، یوسف ادریسی، حسن زارعی، یوسف جمالی، ربیع وجدی، احمد مقدسی، مهدی غلامپو و محمد یوسفی قصد دارند در انتخابات شورای اسلامی شهر چاه مبارک شرکت نمایند.

شنیده می شود؛ سجاد امیری، مختارشرونی، روح الله ملک زاده، زهرا عرب زاده، فرشید خضری، ماندنی عرب زاده، خسرو حسینی، فاطمه اسماعیلی، رقیه خدری، کاظم فتحی، عباس پیش آهنگ، حمیده سراجی، مجتبی حیات داوودی قصد دارند در انتخابات شورای اسلامی شهر گناوه کاندیدا شوند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false