×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دستور وزیر بهداشت برای ارتقای زیرساخت و خدمات درمان دشتستان

به گزارش چغادک نیوز، ابراهیم رضایی در نشست با وزیر بهداشت ضمن تقدیر از تلاش‌های مجموعه وزارت بهداشت برای پیشگیری و مقابله با کرونا، با انتقاد از وضعیت تعداد تخت‌های بیمارستانی، کمبود امکانات و تجهیزات و نیز میزان اندک تخصیص دارو در استان بوشهر اظهار داشت: در حوزه درمانی نسبت به متوسط کشور وضعیت ضعیف‌تری داریم.

نماینده مردم دشتسان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زیرساخت‌ها و امکانات فعلی بهداشتی و درمانی در شهرستان دشتستان جوابگوی نیازهای مردم نیست و نیاز است که ارتقا پیدا کند.

رضایی خواستار تخصیص تجهیزات مورد نیاز بیمارستان شهید گنجی برازجان، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، بهیاران، پرستاران و نیروهای شرکتی بیمارستان، تسریع در تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان، تکمیل و تجهیز و راه‌اندازی مرکز بستر درمان شبانکاره، تکمیل و تجهیز و راه‌اندازی درمانگاه تخصصی برازجان، رفع مشکلات درمانگاه‌های شهرها و روستاهای دشتستان، آموزشی شدن بیمارستان شهید گنجی برازجان و جذب نیروهای جدید شد.

سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان در این نشست با تاکید بر لزوم بهبود وضعیت درمانی استان بوشهر و شهرستان دشتستان، دستوراتی را برای ارتقای زیرساخت‌ها و بهبود خدمات حوزه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان صادر کرد.

در این نشست فرماندار دشتستان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز حضور داشتند./فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false