تلاش مجلس برای رفع مشکلات صنعت و مردم در جزیره خارگ | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
تلاش مجلس برای رفع مشکلات صنعت و مردم در جزیره خارگ

به گزارش چغادک نیوز، عبدالکریم جمیری صبح امروز در حاشیه سفر اعضای کمیسیون انرژی مجلس به جزیره خارگ در گفتوگو با خبرنگاران با بیان اینکه خارگ از افتخارات ایران اسلامی و از مهمترین مراکز تأثیرگذار و نقش آفرین در اقتصاد ملی است، اظهار داشت: امروز توفیق داشتیم که با حضور اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از خارگ و پایانه‌های نفتی این جزیره بازدید کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: صنعت نفت تلاش‌های زیادی داشته است و مردم عزیز خارگ نیز از خودگذشتگی و همت والایی داشته‌اند تا نقش استراتژیک این جزیزه در عرصه اقتصاد امروز اینقدر درخشان و مثمرثمر باشد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون انرژی وظیفه دارد مسائل مهم صنعت نفت را برای تقویت این صنعت و رفع موانع و مشکلات پیش روی آن به خوبی بشناسد و برای ایفای نقش مجلس شورای اسلامی در دو حوزه قانونگذاری و نظارت میدانی برنامه‌های مناسب ارائه بدهد.

وی گفت: از تعدادی از اعضای کمیسیون انرژی که عمدتا در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی متخصص و صاحب نظرند برای حضور در جزیره خارگ دعوت کردیم تا حضور پیدا کنند و انتظار داریم با اشرافی که اعضای کمیسیون با مسائل و مشکلات صنعت و مردم در جزیره خارگ پیدا کرده‌اند با دقت نظر بیشتری مسائل و مشکلات این جزیره در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بررسی شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در اولین روز حضور اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر و جزیره خارگ از شرکت پایانه‌های نفتی، شرکت نفت فلات قاره و شرکت پتروشیمی خارگ بازدید به عمل آمد و اعضای کمیسیون با مظاهر خودکفایی و بومی‌سازی صنایع و تجهیزات مورد استفاده در تاسیسات عظیم نفتی و همچنین معضلات و مشکلات این صنعت آشنا شدند.

جمیری ادامه داد: اعضای کمیسیون انرژی از سکوهای نفتی شرکت نفت فلات قاره در منطقه نفتی بهرگان و نیروگاه اتمی بوشهر بازدید خواهند کرد.

براساس این گزارش ۹ نفر از اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در سفری دو روزه صبح روز گذشته وارد استان بوشهر شدند.

فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی، حجت الاسلام موسی احمدی نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه و عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی دو نماینده استان بوشهر در کمیسیون انرژی و شش تن از اعضای دیگر کمیسیون در این سفر حضور دارند.

معاون تولید شرکت ملی نفت، مدیرکل امور مجلس وزارت نفت و مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران، اعضای کمیسیون انرژی مجلس را در این سفر همراهی می‌کنند. /فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false