تحقق اهداف گام دوم انقلاب نیازمند فعالیت هوشمندانه فرهنگی است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
تحقق اهداف گام دوم انقلاب نیازمند فعالیت هوشمندانه فرهنگی است

به گزارش چغادک نیوز، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری صبح دوشنبه در نشست تشکل‌های شاخص استان بوشهر اظهار داشت: ابعاد شخصیت‌هایی نظیر سردار سلیمانی، به عنوان الگویی موفق از نسل انقلابی باید بیش از پیش معرفی شود.

وی با تأکید بر نقش پیش‌ران و مهم تشکل‌های شاخص در نشر و گسترش فرهنگ انقلابی در جامعه تصریح کرد: الگوی مسجد محور در اوایل انقلاب، یکی از نمونه‌های موفق در تربیت نسل کارآمد انقلابی بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تأکید بر لزوم حرکت در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اضافه کرد: برای تحقق هدف نهایی گام دوم انقلاب که ایجاد تمدن اسلامی است نیازمند برنامه‌ریزی و فعالیت هوشمندانه در عرصه فرهنگ هستیم.

وی افزود: شکل‌گیری تمدن اسلامی موضوع داخل یک کشور نیست و در تعامل با سایر کشورهای منطقه شکل می‌گیرد؛ بنابراین برای تمدن‌سازی باید با حساسیت و حرارت بالا به ساختن تمدن اسلامی در برابر تمدن غرب اقدام کنیم و در این مسیر تشکل‌های شاخص، نقش مهمی در تولید الگوی قابل تکثیر در دیگر کشورهای منطقه ایفا می‌کنند.

حجت‌الاسلام طاهری ابراز داشت: الگوی انقلابی مسجد محور برای تربیت نسلی با این رویکرد کفایت می‌کند و برای رسیدن به این مهم علاوه بر دانش مدیریت فرهنگی به تجربه‌نگاری دقیق و عالمانه نیاز داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: با استفاده از ظرفیت‌های ارزشمندی همچون شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌شود الگوهایی بسازیم که برای ساختن تمدن اسلامی پیش‌قدم باشند.

در این نشست مسئولان تشکل‌های شاخص استان به بیان دیدگاه‌ها و دیدگاه‌های خود پیرامون کاهش آسیب‌های جامعه و ارائه راهکارهایی برای تقویت مفاهیم انقلابی و اسلامی در تربیت مسجدی و ارتقا اثرگذاری کانون‌ها پرداختند./مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false