×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
همایش بزرگداشت “۹دی” در بوشهر برگزار شد

به گزارش چغادک نیوز: مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در شهر بوشهر به سبب محدویت‌های کرونایی، امسال متفاوت از سال‌های گذشته و با حضور کنترل شده مردم و مسئولان برگزار شد.

مراسم یوم‌الله ۹ دی در بوشهر با سخنرانی حجت الاسلام عدالت و با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی در مصلی شهر بوشهر برگزار شد

این مراسم که همزمان از صدا و سیما و شبکه‌های اجتماعی به صورت زنده در استان بوشهر پخش شد سخنران همایش با اشاره به حماسه ۹ دی ملت ایران اظهار داشت: نهم دی، روز تجلی ایثار، فداکاری و دفاع همه جانبه امت اسلامی ایران و ناکامی اهداف و ترفندهای دشمنان است.

بیشتر بخوانید

حجت‌الاسلام عدالت با اشاره به سلحشوری و بصیرت انقلابی ملت بزرگ ایران اسلامی در خلق حماسه ۹ دی تصریح کرد: دشمن در این روز برنامه و مراحل براندازی نظام را طراحی کرده بود که با هدایت‌های مقام معظم رهبری و حضور به موقع ملت ایران در صحنه دشمنان را ناکام کردند.

وی با گرامیداشت سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی که با حماسه‌های خود جاودانه ماند در امتداد مکتب حضرت زهرا (س) قدم برداشت.

در این مراسم در وصف ایام فاطمیه و شهید سلیمانی مداحی شد.

انتهای پیام/

منبع تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false