امارات برای اشغال جنوب یمن و تحویل دادن آن به تل آویو تلاش می‌کند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
امارات برای اشغال جنوب یمن و تحویل دادن آن به تل آویو تلاش می‌کند

به گزارش چغادک نیوز؛ با وجود آنکه تجاوز ائتلاف سعودی به یمن و جنگ در این کشور به ششمین سال خود رسیده است اما تحولات مربوط به یمن و نقشه‌های متجاوزان سعودی- اماراتی علیه این کشور هیچگاه از دید تحلیلگران پنهان نمانده است.

افشاگری‌های اخیر یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در خصوص اسناد مربوط به روابط میان رژیم سابق یمن با دشمن صهیونیستی باعث شده تا مداخلات تل آویو در یمن به ویژه مناطق جنوبی آن وارد فاز جدیدی شود.

همچنین یحیی سریع اعلام کرده است که اسناد مربوط به مداخلات رژیم صهیونیستی در جنگ افروزی علیه یمن را افشا خواهد کرد.

در خصوص تحولات یمن مصاحبه‌ای انجام داده‌ایم با «احمد بن صالح المنیعی» عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن و عضو مجلس شورای این کشور که مشروح آن در ادامه می‌آید:

*اقدامات ائتلاف سعودی و مشخصاً امارات در مناطق اشغالی یمن و جنوب این کشور را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

نقشه‌های ائتلاف متجاوز سعودی علیه یمن کاملاً مشخص است. هدف از این نقشه‌ها تسلیم کردن یمن در برابر رژیم صهیونیستی و آمریکا و مزدوران آنها در منطقه مانند عربستان و امارات است. امارات برای اشغال یمن بسیار تلاش کرده اما شکست خورده است چرا که مردان خدا در شمال یمن در برابر این نقشه‌ها ایستادند اما در جنوب یمن، پروژه‌های امارات موفقیت آمیز بوده است زیرا ابوظبی از مزدوران در جنوب یمن استفاده می‌کند؛ مزدورانی که در برابر پول ناچیزی خود را فروخته‌اند.

اکثر آزادگان و افراد شریف در جنوب یمن با این مزدوران مخالف هستند و چنین پول‌های کثیفی را نمی‌پذیرند. با وجود تمام این اوصاف، استان‌های اشغال شده جنوب یمن، شاهد گسترش ترس و وحشت و ترور و عدم ارائه خدمات ضروری است که باعث شده زندگی مردم دچار اختلال شود. بسیاری از ساکنان جنوب یمن از این اوضاع شکایت کرده‌اند اما راه به جایی نبرده‌اند. اساس تشکیل کشور امارات، خدمت رسانی به رژیم صهیونیستی و اجرای نقشه‌های این رژیم بوده است. ما امروزه شاهد آن هستیم که امارات برای اشغال جنوب یمن و تحویل دادن آن به صهیونیست‌ها تلاش می‌کند

*روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی در قبال یمن را چگونه می‌بینید، به ویژه آنکه اخباری در خصوص اقدامات مشترک میان آنها در جنوب یمن و ایجاد پایگاه‌های نظامی منتشر شده است؟

عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی چیز عجیب و جدیدی نیست. اساس تشکیل کشور امارات، خدمت رسانی به رژیم صهیونیستی و اجرای نقشه‌های این رژیم بوده است. ما امروزه شاهد آن هستیم که امارات برای اشغال جنوب یمن و تحویل دادن آن به صهیونیست‌ها تلاش می‌کند. این اقدامات در راستای همان نقشه‌های قدیمی صورت می‌گیرد که رژیم صهیونیستی آنها را برای ابوظبی ترسیم کرده است.

تجاوز به یمن، محاصره این کشور، اشغال جنوب یمن همه و همه شرایط را برای ساخت پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در جنوب یمن فراهم کرده است. اما آنها نمی‌دانند که آزادگان و افراد شریف در شمال و جنوب یمن هرگز این مسأله را نخواهند پذیرفت و مزدوران و اربابان آنها را از این کشور بیرون خواهند کرد.

سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی و آمریکا از حاکمان مزدور عرب برای اجرای نقشه‌های خود در راستای تضعیف کشورهای محور مقاومت استفاده می‌کنند اما از همین جا اعلام می‌کنیم که این نقشه‌ها دیگر علنی شده و شکست خواهد خورد *روابط میان رژیم سابق یمن با دشمن صهیونیستی و اسناد فاش شده توسط یحیی سریع در این خصوص را چگونه می‌بینید؟

سخنان اخیر یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن بیانگر حقایق تأیید شده‌ای بود که با افشای اسناد مربوط به آن بار دیگر ثابت شد. اینکه رژیم سابق یمن اقدام به عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی کرده است، در واقع همان کاری را انجام داده است که رژیم‌های مزدور عربی دست به آن می‌زنند.

چنین اقداماتی باعث می‌شود شرافت، حاکمیت و کرامت جهان اسلام زیر پا گذاشته شود. پیشتر عادی سازی روابط به صورت پنهانی و پشت پرده صورت می‌گرفت چرا که وحشت زیادی نسبت به واکنش ملت‌ها وجود داشت اما امروزه این مسأله علنی شده است. ملت‌های عربی و اسلامی باید با قدرت در برابر این روند و حاکمان مزدور خود که توسط سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی و آمریکا به خدمت گرفته شده‌اند بایستند.

سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی و آمریکا از این حاکمان مزدور عرب برای اجرای نقشه‌های خود در راستای تضعیف کشورهای محور مقاومت استفاده می‌کنند اما از همین جا اعلام می‌کنیم که این نقشه‌ها دیگر علنی شده و شکست خواهد خورد.

منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false