حکومت داری امام علی(ع) الگوی مسئولان قرار بگیرد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
حکومت داری امام علی(ع) الگوی مسئولان قرار بگیرد

نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی گفت: حکومت‌داری، عدالت‌خواهی، رسیدگی به مطالبات مردم وهمنشینی با فقرا و نیازمندان جامعه، امام علی (ع) الگو همه جانبه مسئولان قرار بگیرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، حجت الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد صبح امروز در آیین جشن میلاد حضرت علی(ع) در برازجان با گرامیداشت روز کارگر، روز معلم و میلاد باسعادت امام علی (ع) به عنوان روز پدر اظهار داشت: خداوند متعال تمام محاسن و زیبایی‌های خلقت را در وجود امام علی (ع) جمع کرده چرا که آن حضرت تجسم تمام زیبایی و برتری خلقت است.

وی، با بیان اینکه علی(ع) مظهر مهر، عطوفت و دریای مهربانی است تصریح کرد: راه و مسیر امیرالمومنین(ع) راه صواب و حق است بگونه‌ای که در مقابل ظلم، شمشیر برنده و مانند کوه صلابت و استوار بود و مهر، عطوفت و دریای مهربانی در وجود ایشان متبلور بود.

موسوی‌نژاد با اشاره به اینکه سکوت خواص سبب خانه نشینی امیرمومنان(ع) است گفت: اگر در آن زمان سکوت خواص سبب خانه نشینی حضرت علی(ع) شد امروز نیز خواص جامعه نباید سکوت کنند بلکه با حمایت رهبرمعظم انقلاب درراه نجات بشریت تلاش کنند.

نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی با اشاره فضیلت‌های و برتری‌های امام علی (ع) بیان کرد: درزندگی شخصی، اجتماعی حکومت‌داری، امور خانوادگی، تربیت فرزندان شایسته، همنشینی با فقرا و نیازمندان جامعه امام علی (ع) الگو همه جانبه است.

وی با اشاره به اینکه شخصیت حضرت علی(ع) سب افتخار شیعه است گفت: افتخار شعیعیان به واسطه شخصیت والای امیرالمومنین(ع) در تاریخ بشریت است.

نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حکومت امام علی (ع) باید الگوی همه حکومت‌های جهان باشد افزود: امام علی (ع) در دوران خلافت خود حکومتی بر پایه حق و عدالت در دل ظلمت و تاریکی تشکیل داد و امروز آن حکومت باید الگوی همه حکومت‌های جهان باشد.

موسوی نژاد با تاکید بر این نکته که بی رحمی و ظلم به مردم در حکومت علی(ع) جای نداشته است افزود: نخستین و بهترین آموزه‌ای که مسئولان باید از امام علی(ع) بیاموزند این است که شانتاژهای تبلیغاتی نباید سبب فریب دادن مسئولان در ظلم به مردم شود.

وی با بیان اینکه امام علی(ع) در مقابل ظلم و بی عدالتی قاطعانه می‌ایستاد افزود: مولای متقیان قاطعانه در مقابله با ظلم و مبارزه با بی عدالتی ایستاد تا به شهادت رسید.

وی با تاکید بر  الگو پذیری مسئولان از حکومت‌داری امام علی(ع) افزود: حکومت‌داری، عدالت‌خواهی ، رسیدگی به مطالبات مردم وهمنشینی با فقرا و نیازمندان جامعه، امام علی (ع) الگو همه جانبه مسئولان قرار بگیرد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false