×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
پیوند موسیقی ایرانی و پاپ توسط سرلک و چاووشی

سینا سرلک و محسن چاووشی اثری مشترک تولید کرده‌اند که به نوعی می‌تواند پیوند موسیقی ایرانی و پاپ باشد.

به گزارش "چغادک نیوز"، صبح امروز پنجشنبه، سینا سرلک خواننده موسیقی ایرانی در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی از انتشار اثری تازه خبر داد که در آن با محسن چاووشی همکاری کرده است. سرلک اعلام کرده که این اثر به زودی منتشر می‌شود.

سینا سرلک از خوانندگان جوان و گزیده‌‌کار موسیقی ایران است که بسیاری از استادان موسیقی صدا، تکنیک و حس او را در خوانندگی ستوده‌اند. همین اسفند سال ۹۳ بود که آلبوم «جرس» را با آهنگسازی میدیا فرج‌نژاد منتشر کرد و مورد توجه علاقه‌مندان به موسیقی ایرانی قرار گرفت.

اکنون این خواننده موسیقی ایرانی با هنرمندی همکاری کرده که بی شک محبوبترین خواننده موسیقی پاپ ایران است. محسن چاووشی هم سال گذشته آلبوم «پاروی بی‌قایق» را منتشر کرد و اکنون نیز با بهروز صفاریان در حال تهیه تازه‌ترین اثرش است. به نظر می‌رسد که بهروز صفاریان کارِ تنظیم اثر مشترک سینا سرلک و محسن چاووشی را برعهده دارد.

پیامی که سرلک برای هوادارانش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشته به این شرح است:

«درود بر شما عزیزان … با محسن چاوشىِ عزیز ، همدل و همصدا شدیم ، تا نتیجهء این کارِ مشترک ، به گوشِ شما عزیزان برسد و بر دِلهایتان بِنشینَد . امیدواریم نتیجهء این همدلى ، براى شما عزیزان نیز گوش نواز و لذّت بخش باشد . بزودى میهمانِ دلهاىِ شما هموطنانِ عزیز خواهیم بود . با مِهر و ارادت ، سینا سرلک».

باید منتظر ماند تا اثر مشترک سرلک و چاووشی منتشر شود و بازخوردهایش را دید. این همکاری به نوعی می‌تواند نقطه مشترک موسیقی ایرانی و موسیقی پاپ تلقی شود.

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false