رسالت اصلی کمیته امداد از نگاه فتاح | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
رسالت اصلی کمیته امداد از نگاه فتاح

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت:افزایش اعتماد عمومی، اصلی ترین رسالت این نهاد است و در همه امور باید شفاف عمل کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از مهر، سید پرویز فتاح در حاشیه مراسم تکریم و تودیع تعدادی از معاونان و مدیران این نهاد گفت: باید به عملکرد گذشته هم احترام گذاشت.

فتاح گفت: مردم ، محکم ترین و بالاترین مقام حمایتی هستند که با افزایش اعتبار خدمتگزاران و افزایش جلب اعتماد عمومی است که می توان میزان مشارکت آنها را در امور خیرخواهانه افزایش داد.

وی دفاع غیر منصفانه و کورکورانه از عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) را نادرست دانست و اظهار داشت: باید با عملکرد شفاف و ارایه آمار صحیح از ایجاد فضای همدلی در جامعه به نفع محرومیت زدایی استفاده کنیم.

براساس این گزارش، در مراسم جداگانه ای با حکم سید پرویز فتاح، معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، مدیر عامل مجتمع اقتصادی ، معاون توسعه مشارکت های مردمی ومشاور رییس و مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی این نهاد منصوب شدند.

براین اساس، محمد علی یزدانجو به عنوان مدیرعامل مجتمع اقتصادی ، سید منصور برقعی به عنوان رییس مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی(ره) ، حسن علیزاده به عنوان رییس و مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی این نهاد و مصطفی خاکسار قهرودی به عنوان معاون حوزه معاونت مشارکت های مردمی این نهاد انتخاب شدند.

رهبر معظم انقلاب ۱۶فروردین ماه سال جاری با صدور حکمی اعضای هیات امنا و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) را منصوب کردند.

براساس این حکم، حجت الاسلام حاج شیخ محسن کازرونی، پرویز فتاح، حسین انواری، حمیدرضا ترقی، سید مرتضی بختیاری، سید منصور برقعی و مرضیه وحید دستجردی به عنوان اعضای هیات امنا و پرویز فتاح به عنوان رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) منصوب شدند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false