×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
قشر کارگری جزیره خارک در خط مقدم اقتصاد کشور هستند

امام جمعه جزیره خارک گفت: قشر کارگری جزیره خارک در خط مقدم اقتصاد کشور هستند.

به گزارش "چغادک نیوز"، حجت‌الاسلام موسی کمالی عصر شنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های بسیج کارگری اظهار داشت: قشر کارگری در خط مقدم اقتصادی این کشور قرار گرفتند؛ مبارزه و جنگ اقتصادی ما با جبهه استکبار توسط کارگران عزیز و زحمتکش با روحی بلند و استوار به شکست منجر شده است.

امام جمعه خارک با بیان اینکه راهکار پیشرفت و مقابله با تحریم های ظالمانه دنیای استکبار اقتصاد مقاومتی است گفت: با توجه اینکه دشمن از دیر باز در صدد دشمنی با ملت ایران بوده و بعد از انقلاب این دشمنی بیشتر شده است، ترفند دشمن ضربه زدن به ارزش‌های ملت ایران است و این‌بار از طریق اقتصاد و زاویه مهم اقتصاد است.

وی افزود: در عرصه جهاد اقتصادی همه مردم باید ایفای نقش کنند و مهمترین نقش به عهده کارگران و مغزهای متفکر در عرصه های تولید، توزیع و خدمات و مراقبت در انجام صحیح این امور است.

حجت الاسلام کمالی با اشاره به نقش پیشگام بسیج در همه عرصه ها اذعان داشت: بسیج کارگری نیز مانند بسیج مردمی باید پیشگام و جلوتر از دیگران باشد و با بصیرت تمام در انجام امور در راستای ارتقا تولید گام بردارد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ثارالله خارک نیز با بیان اینکه شعار هفته بسیج کارگری در سال ۹۴ "همدلی وهم زبانی درحمایت از تولید ملی" انتخاب شده است، گفت: کارگران شاغل در جزیره خارک اقدامات بی سابقه ای در خصوص متوقف نشدن صادرات نفت از این جزیره در زمان ۸ سال جنگ تحمیلی انجام دادند که در جهت پیشبرد اهداف نظام وانقلاب اسلامی است

دانش آموز در ادامه بیان داشت استکبار جهانی بعد از امتحان کردن فشارهای مختلف برملت ایران در حال حاضر بیشترین فشار را درحوزه اقتصاد متمرکز کرده اما کار و تلاش و سخت کوشی کارگران ما که زبان زد خاص و عام است این توطئه را خنثی می کند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false