×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
قلب سری ارتش رژیم صهیونیستی در دل زمین

روزنامه صهیونیست یدیعوت آحارانوت تصاویری را از داخل مقر سری ارتش این کشور که در زیر ساختمان وزارت جنگ این رژیم در دل زمین در تل آویو واقع شده است، منتشر کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، برای اولین بار تصاویری را از دخل مرکز سری ارتش این کشور منتشر کرده است. بر اساس این گزارش این مقر در زیر ساختمان وزارت جنگ این کشور در تل آویو واقع شده است. از آنجا که سانسور مانع از ذکر عمق این مکان شده است ولی این روزنامه می نویسد که سربازان هنگام خروج از این مکان عرق کرده بودند که هیمن امر نشان از این دارد که این مکان سری در عمق زیادی از زمین واقع شده است.
 

قلب سری ارتش رژیم صهیونیستی در دل زمین

یدیعوت آحارانوت می نویسد که این مکان در سال ۱۹۶۴ برای مدیرت درگیری ها و بحران ها از یک مکان امن ساخته شده است و اسحاق رابین وزیر جنگ وقت اسرائیل بر ساخت آن نظارت داشته است ولی در آن جنگ از این مکان استفاده نکرد تا اینکه در جنگ اکتبر ۷۳ مورد استفاده قرار گرفته است.

قلب سری ارتش رژیم صهیونیستی در دل زمین

به نوشته یدیعوت آحارانوت این مقر به منزله قلب ارتش و رژیم صهیونیستی است و هر ورود و خروجی در این مکان چک می شود. این مقر از سالن های وسیع و مراکز اطلاعاتی و ستاد مشترک و در سال گذشته از آغاز ربودن سه شهرک نشین صهیونیست در الخلیل تا حمله به غزه از آن استفاده شد.این روزنامه صهیونیستی مدعی شده است که این مکان همچنین در برابر تهدیدهای نظامی چه کلاسیک و چه هسته‌ای مقاومت می‌کند و از زیرساخت هایی برخوردار است که رهبران صهیونیست می توانند برای مدت طولانی در آن سکونت داشته باشند.

قلب سری ارتش رژیم صهیونیستی در دل زمین
 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false