×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مرکز دیالیز بیمارستان زیبنیه دشتی راه‌اندازی می‌شود

رئیس شبکه بهداشت و درمان ‌دشتی گفت: همزمان با هفته سلامت طرح‌های حوزه بهداشت و درمان از جمله مرکز دیالیز شهرستان دشتی ‌به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش "چغادک نیوز"، اصغر بحرانی بعدازظهر امروز در جلسه شورای سلامت شهرستان دشتی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین زیر ساخت‌های توسعه و پیشرفت سلامت است اظهار داشت: اجرای طرح تحول نظام سلامت ضمن اینکه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم کم‌درآمد برطرف کرد زمینه بیش از پیش توسعه و پیشرفت فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه در هفته سلامت طرح‌های متعددی در شهرستان دشتی اجرا می‌شود گفت: در این هفته بیش از ۷ طرح درمانی بهداشتی در شهرستان دشتی افتتاح می‌شود که برای اجرای این طرح‌ها ۶۵٫۴ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی از افتتاح مرکز دیالیز شهرستان دشتی پرداخت و گفت: مرکز دیالیز بیمارستان زینبیه شهرستان دشتی که با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار راه‌اندازی و تجهیز شده همزمان با هفته سلامت به بهره‌برداری می‌رسد.

بحرانی با اشاره به اینکه مرکز دیالیز شهرستان دشتی دارای ۱۲ تخت پیشرفته است گفت: قبل از راه‌اندازی این مرکز بیماران این حوزه مشکلات عدیده‌ای برای دیالیز داشتند که اکنون این دغدغه و مشکلات مردم دشتی که بیشتر روستائیان هستند برطرف شده است.

وی با اشاره به اینکه پایگاه اورژانس جاده‌ای در منطقه چاووشی با اعتبار ۱٫۵ میلیارد ریالی راه‌اندازی می‌شود به دیگر طرح‌ها که در هفته سلامت در دشتی افتتاح می‌شود پرداخت و خاطرنشان کرد: در این هفته تجهیزات سونوگرافی و رادیولوژی دیجیتالی بیمارستان زینبیه خورموج افتتاح می‌شود که این طرح هم نقش مهم و بسزایی در کاهش رفت و آمد بیماران از دشتی به مرکز استان بوشهر دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتی با اشاره به اینکه مرکز بهداشتی درمانی زیارت ساحلی با اعتبار ۳٫۵ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرارمی‌گیرد افزود: پروژه دیگری که در هفته سلامت در دشتی افتتاح می‌شود طرح بهسازی، نوسازی وتجهیزساختمان شبکه بهداشت و درمان دشتی است که این طرح  21میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

وی، جامعه ایمن وغذاهای ایمن از مزرعه تا سفره غذایی مردم وتوزیع عادلانه خدمات بهداشتی ودرمانی شعار هفته سلامت امسال دانست و گفت: در هفته سلامت ازیکم تا هفتم اردیبهشت برنامه فرهنگی، ترویجی وآموزشی، برپایی کارگاه آموزشی درسطح مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز بهداشتی ودرمانی برگزار می‌شود.

بحرانی از ویزیت رایگان پزشکان در دشتی خبرداد و گفت: ویزیت رایگان در تمامی مراکز بهداشتی درمانی روستایی وشهری شهرستان دشتی با شرکت پزشکان عمومی ومتخصص سوم اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false