×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
شاخص‌های ورزشی در بوشهر ارتقا می‌یابد

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: شاخص‌های ورزشی در استان بوشهر ارتقاء می‌یابد.

به گزارش "چغادک نیوز"، فتح‌الله حقیقی عصر سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی هیئت‌های ورزشی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در بخش ورزشی است و باید تلاش کنیم که با حمایت مناسب از فعالان این بخش، زمینه را برای موفقیت ورزشکاران در عرصه‌های مختلف فراهم سازیم.

وی بر لزوم توجه به نیازها و مشکلات جوانان استان بوشهر تاکید کرد و ادامه داد: جوانان سرمایه‌های جامعه هستند و باید از این فرصت که در جامعه وجود دارد به خوبی استفاده کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با اشاره به نقش بسیار مهم جوانان در فعایت‌های ورزشی بر لزوم توسعه علم در بخش ورزش تاکید کرد و بیان داشت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی یکی از مهمترین نیازهای برای بهبود فعالیت‌های ورزشی است.

لزوم توسعه زیرساخت‌های ورزشی ویژه بانوان

وی با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های ورزشی ویژه بانوان تاکید کرد و ادامه داد: مجتمع ورزشی برای بانوان استان بوشهر احداث شود تا بانوان بتوانند از این مجتمع‌ها به خوبی بهره‌مند شوند.

حقیقی در ادامه از بررسی وضعیت فضاهای ورزشی استان بوشهر خبر داد و افزود: در این بررسی‌ها مشکلات ورزش در نقاط مختلف استان بررسی می‌شود و برای رفع این مشکلات و کمبودها تلاش خواهد شد.

وی همچنین از تلاش برای بهبود و ارتقای شاخص‌های ورزشی در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: سال خوبی را برای ورزش استان بوشهر پیش‌بینی می‌کنیم و امیدواریم در بخش‌های مختلف شاهد بهبود وضعیت موجود باشیم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false