هدیه اتمی آلمان به رژیم صهیونیستی | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
هدیه اتمی آلمان به رژیم صهیونیستی

بسیاری از صهیونیست‌ها در سفر به کشورهای عربی – اسلامی منطقه در حال حاضر از گذرنامه‌های آلمانی استفاده می‌کنند و در آخرین مورد از استفاده صهیونیست‌ها از مدارک معتبر این کشور می‌توان به استفاده یک مامور موساد از گذرنامه آلمانی برای سفر به دوبی و ترور محمود المبوح عضو بلند پایه جنبش حماس در یکی از هتل‌های دوبی اشاره کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، اسماعیل طزری پیشکسوت بسیجی در یادداشتی با عنوان «هدیه اتمی آلمان به رژیم صهیونیستی» که در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت منتشر شده، به موضوع حمایتهای آلمان در زمینه های گوناگون از رژیم صهیونیستی پرداخته است:

 

شورای فدرال آلمان تحویل پنجمین زیر دریایی با قابلیت حمل کلاهک هسته ای به رژیم صهیونیستی را تایید کرد. این اقدام در حالی صورت گرفت که مخالفان دولت آلمان به دو علت با تحویل این زیر دریایی‌ها به رژیم صهیونیستی مخالفند: اول این زیر دریایی‌ها قابلیت حمل سلاح هسته ای دارند و دوم یک سوم هزینه ساخت آنها را دولت آلمان تقبل کرده است .

 

به گفته مقامات اسراییلی این زیر دریایی ها قرار است به موشک های کروز Popeye Turbo SLMC مجهز شوند که یک هزار و پانصد کیلومتر برد دارند و می توانند یک کلاهک هسته ای ۲۰۰ کیلویی را حمل کنند . براساس توافقات صورت گرفته دولت آلمان و رژیم صهیونیستی تاکنون چهار زیر دریایی به اسراییل تحویل داده است ، دو زیر دریایی اول که از نوع دلفین و لویاتا بود پس از جنگ خلیج فارس در سال ۱۹۹۱ به صورت رایگان به اسرائیل داده شد و سومین زیریایی که از نوع تکوما Tekumah بود به نصف قیمت به این رژیم فروخته شد.زیر دریایی چهارم هم که از نوع تانین بود در سپتامبر سال ۲۰۱۴ به اسرائیل تحویل داده شد.

 

به نوشته روزنامه‌های آلمان ، برلین برای ساخت پنجمین زیردریایی از نوع دلفین ۱۶۵ میلیون یورو هزینه کرده است.

رژیم صهیونیستی با به خدمت گرفتن این زیر دریایی ها تهدیدات خود را علیه کشورهای منطقه بویژه جمهوری اسلامی ایران را افزایش داده است. این در حالی است که آلمان در کنار دیگر کشور های غربی مانند آمریکا ، انگلیس و فرانسه به عنوان حامیان رژیم صهیونیستی نه تنها کمکهای بسیاری در زمینه های مختلف مالی، تسلیحاتی و هسته ای به آن انجام داده اند، بلکه از اقدامات نظامی و اشغالگرانه این رژیم بارها حمایت کرده اند. در واقع اقدامات تجاوزکارانه و یکطرفه رژیم صهیونیستی در زمینه ادامه ساخت شهرک های صهیونیست نشین در مناطق اشغالی کرانه باختری و بیت المقدس شرقی که بر خلاف همه توافقات بعمل آمده و نیز برخلاف قوانین حقوق بین الملل در زمینه مناطق اشغال شده است باعث شده تا اعتراضات زیادی در سطح بین المللی در این زمینه انجام گیرد. هر چند برخی ازاین کشورها مانند انگلیس و فرانسه با توجه به فشار افکار عمومی جهانی علیه اقدامات رژیم صهیونیستی بویژه شهرک سازی غیرقانونی،با احضار سفرای رژیم صهیونیستی و یا تهدید به تحریم کالاهای صهیونیستی تولید شده در شهرک های صهیونیست نشین فقط به اعلام مخالفت های ظاهری بسنده و از انجام اقدامات جدی برای بازداشتن رژیم صهیونیستی از این اقدامات خودداری می کنند، با این حال آلمانی ها در این زمینه نیز اقدام شایان توجهی صورت نداده اند.

آلمان بزرگترین کشور حمایت کننده رژیم صهیونیستی از نظر تجهیزات نظامی بعد از آمریکاست ، کمک های نظامی آلمان به رژیم صهیونستی بر اساس معاهده ای که در سال ۱۹۵۸ میان ادیناور صدراعظم وقت آلمان و بن گوریون رییس رژیم صهیونیستی در چارچوب همکاریهای مشترک میان آلمان غربی آن روز به امضا رسید ، انجام می شود . این معاهده برای جبران جنایات نازیها علیه یهودیان در جنگ دوم جهانی به امضا رسید . در خلال چند سال گذشته آلمان به طور آشکار و پنهانی تجهیزات نظامی فراوانی از جمله چهار زیر دریایی دلفین به اسراییل تحویل داده است .

 

بر اساس موافقت نامه ای که در سفر آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در سال ۱۳۹۱ به اراضی اشغالی بین مقامات دو طرف به امضا رسید ، آلمان حافظ منافع رژیم صهیونیستی اعلام شد . بر اساس این قرار داد همکاری ، سفارتخانه های آلمان از آن تاریخ به بعد حافظ منافع رژیم صهیونیستی در سراسر جهان اعلام شدند ، بدین ترتیب که شهروندان رژیم صهیونیستی در هر کشوری که این رژیم فاقد سفارتخانه و یا کنسولگری باشد می توانند با مراجعه به سفارت آلمان در آن کشور خدمات کنسولی دریافت کنند .

 

امضای این قرار داد برای رژیم صهیونیستی بویژه در کشورهای عربی و اسلامی خاورمیانه که این رژیم را به رسمیت نمی شناسند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، نکته مهم آن است که بسیاری از صهیونیست ها در سفر به کشورهای عربی – اسلامی منطقه در حال حاضر از گذرنامه های آلمانی استفاده می کنند و در آخرین مورد از استفاده صهیونیست ها از مدارک معتبر این کشور می توان به استفاده  یک مامور موساد از گذرنامه آلمانی برای سفر به دوبی و ترور محمود المبوح عضو بلند پایه جنبش حماس در یکی از هتل های دوبی اشاره کرد

دانا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false