ماجرای خونهای آلوده کار سازندگان «درحاشیه» بوده | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ماجرای خونهای آلوده کار سازندگان «درحاشیه» بوده

من با آن هفت هزار پزشک سخن میگویم. هفت هزار انسان بی ظرفیت. هفت هزار نفر که خود را به شدت تافته جدا بافته میدانند. هفت هزار نفری که فکر میکنند از مقدسین هستند. هفت هزار نفر که خود را از اشتباه مبرا میدانند.

به گزارش "چغادک نیوز"،احسان کرمی با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرامش نسبت به حاشیه های ایجاد شده برای سریال در حاشیه واکنش نشان داده و نوشت:

«اخیرا شنیدم که هفت هزار پزشک خواستار توقف پخش سریال در حاشیه شده اند. که البته جدا امیدوارم که تلویزیون تا صدسال دیگر هم زیر بار اینچنین خواسته هایی نرود.

همه آدمهای روی زمین برای پزشکان ارزش زیادی قایلند. من هم همینطور و دست همه پزشکانی که پس از عمری تحصیل ، شرافتمندانه برای نجات و سلامتی آدمها میکوشند را هم میبوسم.

اما روی صحبتم فقط و فقط با این هفت هزار نفر است. لطفا سایر پزشکان به خصوص دوستان طبیبم به خودشان نگیرند.

من با آن هفت هزار پزشک سخن میگویم. هفت هزار انسان بی ظرفیت. هفت هزار نفر که خود را به شدت تافته جدا بافته میدانند. هفت هزار نفری که فکر میکنند از مقدسین هستند. هفت هزار نفر که خود را از اشتباه مبرا میدانند. هفت هزار نفر که هیچ درکی از کمدی و هنر ندارند. چه چیزی باعث به وجود آمدن این میزان از نخوت در شماست؟ چه چیزی باعث شده این توهم در شما به وجود بیاید که میتوانید هفت هزار نفری جلوی یک سریال تلویزیونی را بگیرید؟ مگر وقتی یک ملت از شما میخواهد زیر میزی نگیرید قبول میکنید؟ مگر وقتی از شما میخواهند در بسیاری از بیمارستانها فقط پول را ملاک قرار ندهید قبول میکنید؟ مگر امثال شما نبودند که بیمار را به خاطر پول در بیمارستان گرو نگه داشتند؟ مگر امثال شما نبودند که بیماران را در بیابان رها کرده بودند؟ نکند ماجرای خونهای آلوده کار سازندگان در حاشیه بوده!

اگر قرار به پاسخ دادن باشد که شما سر صف باید باشید. به جای اینکه هفت هزار نفری به یک کار هنری حمله کنید به فکر بیمارانی باشید که دردشان یک طرف است و هفت هزار گرفتاریشان یک طرف. به جای اینکه هفت هزار نفری به تلویزیون حمله کنید هفت هزار نفری بیایید هزینه درمان چند بیمار را قبول کنید یا هفت هزار نفری یک درمانگاه خیریه بسازید…باشد که رستگار شوید»

منبع: خراسان

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false