افشای رد پول‌های کثیف در جریان اصلاح‌طلبی و کارگزاران | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
افشای رد پول‌های کثیف در جریان اصلاح‌طلبی و کارگزاران

همکار سابق مهدی هاشمی در سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت، فهرست برخی پول‌های کثیف را در اردوگاه مدعیان اصلاح‌طلبی بازگو کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، همکار سابق مهدی هاشمی در سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت، فهرست برخی پول‌های کثیف را در اردوگاه مدعیان اصلاح‌طلبی بازگو کرد.

 

نیک آهنگ‌کوثر که از طرف مهدی هاشمی مأمور به راه‌اندازی سایت بهینه‌سازی مصرف سوخت شده و در خارج کشور رفیق گرمابه و گلستان وی بوده در این زمینه در سایت خود می‌نویسد: ماه‌ها پیش از برگزاری انتخابات ۸۸، گروه‌های مختلفی در دانشگاه آزاد گرد آمده بودند و برای حمایت از کاندیدای مورد حمایت گروه‌های نزدیک به هاشمی رفسنجانی و اصلاح‌طلبان برنامه‌ریزی می‌کردند. منبع مالی این گروه چه بود؟… بعدها معلوم شد که غلامحسین.ک نیز با فروش آسمان به برج‌سازان، بخشی از هزینه‌های تبلیغاتی سیدمحمد خاتمی را تامین کرده است. سازندگان برج‌های فرمانیه و الهیه سهم خود را در به قدرت رساندن سیدمحمد خاتمی داشتند و روزنامه همشهری نیز با چاپ ویژه‌نامه‌های روزنامه‌های مختلف، سهم خود را.

سایت خودنویس می‌افزاید: در سال ۸۴ اما، هزینه‌های تبلیغاتی هیچ کاندیدایی به اندازه ه.ر سرسام‌آور نبود. یک مدیر و شریک تجاری خانواده، چاپخانه‌ای به ارزش ۵۰۰ هزار دلار وارد ایران کرد و یکی از شرکا هم برچسب‌هایی به زبان انگلیسی برای سردار سازندگی چاپ کرد. اما چیزی که بعدها برای مدیران زیردست م.ه دردسرساز شد، استفاده از بودجه وزارت نفت و سازمان بهینه‌سازی برای تبلیغات بود. همچنین حمزه کرمی، مدیر زیردست م.ه، از پیمان‌کاران سازمان بهینه‌سازی سهمی برای انتخابات گرفت. چیزی که در دفاتر سازمان ثبت نشده بود.

منبع: کیهان

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false