سپاه مظهر عینی شعارهای انقلاب اسلامی است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
سپاه مظهر عینی شعارهای انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه خاتم الانبیاء عسلویه گفت:سپاه در حقیقت مظهر عینی و مجسمی برای شعارهای انقلاب اسلامی است

به گزارش "چغادک نیوز"،خلیل رفعتی عصر امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی انقلابی، مردمی و مولود انقلاب شکوهمند اسلامی است که در تاریخ دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ در نخستین روزهای طلوع انقلاب شکوهمند اسلامی توسط بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به منظور حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تشکیل شد.

وی افزود: کارنامه بیش از سه دهه پر افتخار سپاه در عرصه‌های مختلف امیدهای فراوانی را برای مسئولان نظام و همه دوستداران در سرتاسر جهان ایجاد کرده است.
فرمانده سپاه شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: سپاه در حقیقت مظهر عینی و مجسمی برای شعارهای انقلاب اسلامی، شعار ایستادگی در مقابل همه قدرت‌های بزرگ با سلاح اتکال به خدا، شعار غلبه خون بر شمشیر و شعار حرکت برای نجات مستضعفان است و از این رو، سپاه آرمانی بزرگ و مقدس دارد که حفاظت و نگهبانی از نظام و حکومتی که بر اساس اسلام ناب محمدی (ص)برپا شده است را عهده‌دار است.
رفعتی گفت: سپاه پاسداران، امروز با تقویت پنج نیرو در سرتاسر جهان بنا به مقتضیات و شرایط مورد نیاز در زمین، هوا و دریا آماده جانفشانی است.
وی افزود: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عسلویه ضمن تبریک این روز مبارک، تبعیت از سلسه مراتب فرماندهی ضمن اشرافیت اطلاعاتی بر حوزه سرزمینی، آمادگی هر گونه مجاهدت در مبارزه با جنگ سخت، نیمه سخت و نرم را دارد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false