×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
برای سومین روز متوالی هوای تهران ناسالم شد

معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان تهران گفت: شاخص کیفیت هوای شهر تهران با توجه به افزایش میزان آلاینده‌ها در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

به گزارش "چغادک نیوز"، محمد رستگاری معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان تهران، گفت: براساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، وضعیت کیفی هوای تهران، در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۸ صبح امروز در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان تهران گفت: میزان غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲٫۵ میکرون بر روی عدد ۶۹ قرار دارد و وضعیت ناسالم را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه میزان غلظت آلاینده منواکسیدکربن عدد ۳۰ و وضعیت پاک را نشان می‌دهد، بیان کرد: میزان غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون به عدد ۶۹ و وضعیت سالم رسیده است.

بر این اساس معیار سطح اهمیت بهداشتی شاخص کیفیت هوا (AQI) به ترتیب از صفر تا ۵۰ در شرایط پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ سالم ( زرد )، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه حساس(نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ در شرایط خطرناک (ارغوانی ) تعیین شده است.

 
منبع: فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false