معاون امنیتی و انتظامی کشور خواهان پرداخت حق پخش فوتبال | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
معاون امنیتی و انتظامی کشور خواهان پرداخت حق پخش فوتبال

معاون امنیتی و انتظامی و دبیر شورای امنیت کشور برای رئیس سازمان صدا و سیما نامه ای در خصوص اجرایی شدن قراداد حق پخش تلویزیونی فوتبال ارسال کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی و دبیر شورای امنیت کشور در روز ۲۵ فروردین ماه ۱۳۹۴ نامه ای برای رئیس سازمان صدا و سیما نامه ای ارسال کرد. متن این نامه به شرح زیر است:

در پی اختلاف پیش آمده بین سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و سازمان لیگ فوتبال در رابطه با حق پخش مسابقات ورزشی جلسات متعددی در شورای امنیت کشور و کمیسیون های زیر مجموع تشکیل و در نهایت منجر به عقد قراردادی به شماره ۱۱۰۰۰/۳۶۹۸۰ فی مابین سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی و سازمان لیگ فوتبال ( تصویر پیوست) گردید.

همچنین در جلسه مورخ ۷ آبان ۱۳۹۳ هیات محترم وزیران موضوع مطرح و توافق سه جانبه ای بین وزرای محترم کشور، ورزش و جوانان و رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید با توجه به اهمیت موضوع لطفا دستور فرمایید اقدامات لازم به منظور اجرایی نمودن مفاد توافقنامه فوق الذکر به عمل آورده تا از هرگونه تنش اجتماعی ناشی از عدم پخش مسابقات ورزشی جلوگیری شود.

اعلام نتیجه اقدامات به دبیرخانه شورای امنیت کشور موجب امتنان خواهد بود.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false