×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
جشنواره هنرهای تجسمی بسیج برگزیدگان خود را شناخت

هنرمندان برتر هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج در استان بوشهر در رشته های گرافیک ، تذهیب و نگارگری ، نقاشی و کاریکاتور معرفی شدند .

به گزارش "چغادک نیوز"، شامگاه چهارشنبه ۲۶ فروردین اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی بسیج در استان بوشهر برگزار شد .

به نقل از سیرنگ بنا بر اعلام هیئت داوران در رشته گرافیک فاطمه زال توانست موفق به کسب مقام اول  و حسین حیدری و سکینه علیپور هم رتبه های دوم و سوم را بدست آوردند . در این رشته ریحانه دهداری مورد تقدیر قرار گرفت .

در رشته تذهیب و نگارگری محبوبه خستو ، الناز احمدزاده و فرشته خوشابی به ترتیب حائز عناوین اول تا سوم شدند و از سوی هیئت داوران الهام حاجیان و نادره گلچین شایسته تقدیر معرفی شدند .

بنا بر این گزارش در رشته نقاشی علی بحرینی مقام اول را کسب و عباس تارخ نیز حائز رتبه دوم شد . در این رشته پریسا کرمی مقام سوم را بدست آورد و زهرا عالی زاده و سید سجاد مهدیان مورد تقدیر قرار گرفتند .

در رشته کاریکاتور نیز هئیت داوران جشنواره ابوالقاسم طحانیان ، ریحانه ابراهیمی و سعید جوانمرد را به عنوان نفرات برگزیده معرفی کرد .

شایان ذکر علی بحرینی دبیری دبیر هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج در استان بوشهر را بر عهده داشت و علی بهی پور ، محمدرضا نصیحت کن به همراه امرا… اسماعلیلی هئیت داوران این جشنواره بودند .

 

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false