خدمت به جامعه ایثارگری توفیق برای مسوولان است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
خدمت به جامعه ایثارگری توفیق برای مسوولان است

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: خدمت به جامعه ایثارگری و خانواده های معظم شهدا توفیق سترگی است که به برکت نظام نصیب مسوولان شده است .

به گزارش "چغادک نیوز"، دکتر فتح الله حقیقی شامگاه دوشنبه در نشست شورای مشورتی استاندار و فرمانداری های استان بوشهر افزود: مسوولان خود نیز از خانواده های ایثارگری هستند و تلاش برای بهبود امور این قشر را افتخار برای خود می دانند.

وی اضافه کرد: اعضای شورای مشورتی ایثارگران باید پیشنهادهای لازم را برای مسایل اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ایثارگران ارایه کنند تا زمینه مشارکت این قشر در تصمیم سازی ها فراهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: هفت اتاق فکر در حوزه معاون سیاسی، امنیتی استانداری بوشهر با حضور فرهیختگان و صاحبان اندیشه برای مشورت دهی و ارتقای سطح امور تشکیل شده است.

حقیقی افزود: قول و وعده غیر عملی به ایثارگران نمی دهیم و در حد توان و مبنای قانون به صورت جدی مسایل مربوط به این قشر را برای عملیاتی شدن پیگیری می کنیم.

معاون استانداری بوشهر یادآورشد: ایثارگران بعنوان ستون و محور جامعه در همه امور نقش آفرین هستند برهمین اساس باید شاداب و با نشاط در تصمیم سازی مسوولان مشارکت کنند.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکلات اشتغال دغدغه ملی مسوولان است گفت: قوانین مصوب حمایتی برای اشتغال خانواده های ایثارگران و خانواده های شهدا نیز بررسی و اجرایی خواهد شد.

حقیقی افزود: به رغم این که مشکلات جامعه کارگری در پروژه ها و تاسیسات در سال ۹۲ دوبرابر پارسال بود اما با تدبیر و تلاش انجام شده بخش عمده مطالبات این قشر تا قبل از اسفند ۹۳ پرداخت شد.

وی گفت:برای استفاده بهینه از توان و ظرفیت های فکری جامعه ایثارگری درشتاب بخشی توسعه از تشکیل ، تشکل های مردم نهاد ایثارگری دراین استان حمایت خواهد شد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اظهارداشت: برای عملیاتی کردن دغدغه های ایثارگران این استان جلسات مشورتی با دستور کار مشخص و با حضور مدیران مربوطه تشکیل می شود.

وی گفت: حل مشکلات درمانی ، بیمه ای و فرهنگی ورزشی جامعه ایثارگری این استان نیز با دعوت از مدیران مربوطه بررسی خواهد شد.

مشاور استاندار بوشهر در امور ایثارگران نیز گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم و حل مسایل مربوط به خانواده های ایثار گری یک تکلیف عمومی است.

عبدالله یونسی افزود: باید با وضو در گلزار شهدا وارد شد چرا که قطعه شهدا محل اجابت نیازمندان است.

وی یادآورشد: فارغ از مسایل سیاسی باید امور مربوط به ایثارگران پیگیری و اجرایی شود.

ایرنا

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false