تصادفات رانندگی در محور بوشهر – برازجان ۷۰ درصد کاهش یافت | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
تصادفات رانندگی در محور بوشهر – برازجان ۷۰ درصد کاهش یافت

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر گفت: با نصب دوربین‌های هوشمند کنترل سرعت تصادفات رانندگی در محور بوشهر – برازجان ۷۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از مهر، سید حمید رضا علم صبح جمعه در جمع خبرنگاران با تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی به منظور بهبود وضعیت راه‌ها و کنترل بیشتر بر راه‌های استان بوشهر صورت گرفته است.

وی ادامه داد: سیستم‌های هوشمند در راه‌های اصلی استان بوشهر راه‌اندازی شده است که در کاهش سرعت خودروها و کاهش تخلفات و افازیش چشمگیری ایمنی راه‌ها نقش بسیار مهمی داشته است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر در ادامه بیان داشت: جاده بوشهر – برازجان با وجود ایکه چهار خطه است ولی در گذشته بیشترین حوادث جاده‌های استان را داشته است ولی با نصب دوربین‌های هوشمند کنترل سرعت شاهد کاهش ۷۰ درصدی تلفات و تصادفات در این جاده هستیم.

وی با بیان اینکه آمار ارائه شده از کاهش تصادفات و سرعت مربوط به ۹ ماهه ابتدایی امسال است، تصریح کرد: نصب این دوربین‌ها باعث شده است تا خودروها نیز سرعت خود را کنترل کرده و متوسط سرعت خودروها در این جاده ۴۰ درصد کاهش یابد.

علم ادامه داد: سیستم‌های آنلاین تصویری نیز در برخی نقاط استان نصب شده است که برخی حوادث را به صورت آنلاین می‌توانیم حوادث را رصد کنیم.

وی ادامه داد: اقدامات بسیار خوبی نیز در زمینه حمل و نقل عمومی صورت گرفته است تا مردم با راحتی و سهولت بیشتری بتوانند بلیط خود را تهیه کنند و سوار اتوبوس شوند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر افزود: هم اکنون صدور بلیط به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و افراد در روستاها نیز می‌توانند اتوبوس و زمان حرکت و صندلی خود را انتخاب و خریداری کنند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false